Gå til innhold

Aller første Gatebil Sørlandet 2005 video - Drifting - dagen før.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

ligner på et j-blood kit som sitter på bilen til FSR.

det er j-blood ja. helt klart den peneste stylingen til s13.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Var sandfella eller bilen til Jostein. Valgte sandfella ;)

Gikk med en frontfanger, og muligens en intercooler. Skal nok la seg fikse...

Du har virkelig vært på farten i helga du da :)

Dette er ikke for å være frekk, skadefro eller for å virke som en besservisser, men er mer et spørsmål fordi jeg rett og slett lurer, men det så ut som om dere lada ganske bra for litt heftig action der, og da er dette kanskje slikt man må regne med?

Jeg mener, det er sikkert durt som faen, men man veit liksom at det KAN skje, eller hva?

Uansett, hadde akkurat flytta meg for å ta litt bedre bilder, men var ikke kjapp nok til å fange deg på veg av... fikk bare med meg en enorm støvsky :drive2

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig vært på farten i helga du da :)

Dette er ikke for å være frekk, skadefro eller for å virke som en besservisser, men er mer et spørsmål fordi jeg rett og slett lurer, men det så ut som om dere lada ganske bra for litt heftig action der, og da er dette kanskje slikt man må regne med?

Jeg mener, det er sikkert durt som faen, men man veit liksom at det KAN skje, eller hva?

Uansett, hadde akkurat flytta meg for å ta litt bedre bilder, men var ikke kjapp nok til å fange deg på veg av... fikk bare med meg en enorm støvsky :drive2

Er nok noe man må regne med. Jeg tok en litt vel stor sjans ved å legge meg så nærme. Hadde kamera i bilen og lå bare bak for å filme. Skulle egentlig ikke sladde heller, ettersom kompressorhuset på turboen løsnet tidligere på dagen. Men tanken på å filme en trippeldrift ble for fristende. Dessverre gikk det ikke helt som planlagt når Daniel snurret, men slikt skjer. Er ikke mer skade enn at jeg sover godt om natta :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noe man må regne med. Jeg tok en litt vel stor sjans ved å legge meg så nærme. Hadde kamera i bilen og lå bare bak for å filme. Skulle egentlig ikke sladde heller, ettersom kompressorhuset på turboen løsnet tidligere på dagen Men tanken på å filme en trippeldrift ble for fristende. Dessverre gikk det ikke helt som planlagt når Daniel snurret, men slikt skjer.
Hehe, jeg ser den, kan være vanskelig å holde igjen ja
Er ikke mer skade enn at jeg sover godt om natta :D
bra. Dere skal ha for satsinga da.. skikkelig showmanship!

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider