Mad_Maxx Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Bare meg som har veldig lyst å se denne mot en viss granada på stripa? :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Den har minimum 1001PS i optiamle forhold har den 1100PS!! sajko! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 kinderegget hastighetsrekord på rudskogen 1:04 !! er det så fort da.. på gatedekk antar jeg. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 kinderegget hastighetsrekord på rudskogen 1:04 !! er det så fort da.. på gatedekk antar jeg. Hastighets rekorda ja, men rundetiden var den samme som den nye Viperen... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hastighets rekorda ja, men rundetiden var den samme som den nye Viperen... Mulig TR ikke ville ta den helt ut, er ikke hans bil tross alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ei, takke meg til en Maclaren F1 :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ei, takke meg til en Maclaren F1 :thanks After just 2.46sec the Veyron reaches 60mph, and barely a couple of seconds after that it bursts into three figures. But the thing you’ll really struggle to get your head round, the statistic you’ll be boring your mates with for some years to come, is this; despite setting off 10 seconds after the McLaren – when the F1 is already travelling at 130mph – the Bugatti reaches 200mph at exactly the same time as the F1. Think about that. I have. And I still can’t quite fathom how rapid the Veyron must be to pull it off. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Sliter litt med å skjønne det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Sliter litt med å skjønne det der. Begge står stille. 1. McLaren F1 stikker av 2. Etter 10 sek. når F1 208 km/t 3. Først da setter Veyron igang 4. Begge når 320km/t samtidig!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Den bilen er et beist. Alt annet kan legge seg flate. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Begge står stille. 1. McLaren F1 stikker av 2. Etter 10 sek. når F1 208 km/t 3. Først da setter Veyron igang 4. Begge når 320km/t samtidig!!!! hehe respekt! Jeg gleder meg til å kjøre Bugattien i diverse bilspill etter hvert :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 blir dritt fett :D må styles :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Begge står stille. 1. McLaren F1 stikker av 2. Etter 10 sek. når F1 208 km/t 3. Først da setter Veyron igang 4. Begge når 320km/t samtidig!!!! Bra du fikk det svart på hvitt hvor syk denne bilen er.. Folk skjønner det visstnok ikke... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 blir dritt fett :D må styles :D Sånne biler styles ikke. :hammer Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hehe respekt!Jeg gleder meg til å kjøre Bugattien i diverse bilspill etter hvert :D Jeg gleder meg til den kommer på Top Gear :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg