Gå til innhold

Ground Zero

Ranger emnet


arntkjetil

Anbefalte innlegg

Hva har de opplyste bilstereo sjeler å si om dette merket?

Argumenter for og imot å bruke??

 

Jeg har fått et tilbud om Ground Zero Nuclear GZNW-12 eller BRTL-320 12", til å drive en av disse så har jeg en RF 10001bd, er dette gjennomførbart for å få til et skikkelig trøkk?

 

Også åpen for andre forslag..

Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har de opplyste bilstereo sjeler å si om dette merket?

Argumenter for og imot å bruke??

 

Jeg har fått et tilbud om Ground Zero Nuclear GZNW-12 eller BRTL-320 12", til å drive en av disse så har jeg en RF 10001bd, er dette gjennomførbart for å få til et skikkelig trøkk?

 

Også åpen for andre forslag..

Vurderte selv Nuclear subben, og har fortsatt meget lyst til å se hva de er gode for!

Si ja takk og vær lykkelig...:D

 

MEN etter det jeg kan huske er det ikke sikkert forsterkeren holder til å få utnyttet noe sånt fullstendig, de krever en del.

Trøkk vil jeg tro jeg kan garantere uansett, så lenge installasjonen blir gjort rett.

 

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte selv Nuclear subben, og har fortsatt meget lyst til å se hva de er gode for!

Si ja takk og vær lykkelig...:D

 

MEN etter det jeg kan huske er det ikke sikkert forsterkeren holder til å få utnyttet noe sånt fullstendig, de krever en del.

Trøkk vil jeg tro jeg kan garantere uansett, så lenge installasjonen blir gjort rett.

 

 

Mvh

Stian

 

Den nuclear sub'en blir vel litt stor til RF10001bd ja kansje, men lurer på det skal gå bra med den andre.. Uansett tror jeg det blir et bra trykk.

Hvilken forsterker skal du bruke da??

 

mvh

Arnt Kjetil

Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nuclear sub'en blir vel litt stor til RF10001bd ja kansje, men lurer på det skal gå bra med den andre.. Uansett tror jeg det blir et bra trykk.

Hvilken forsterker skal du bruke da??

 

mvh

Arnt Kjetil

Tror du misforsto meg litt...

Bestemte meg for RE XXX i stedet for GZNW (og en del andre) da jeg kjøpte nye.

 

JEG ville nok ha gått for enten en av 3000D'ene, Orion 2500D eller Zapco C2K 9.0XD, men det er meg :D

Antageligvis er Helix Deep Blue et meget bra og rimelig alternativ.

 

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! Det ble ikke oppgitt parametre på noen av elementene, så jeg kan kun uttale meg på bakgrunn av det jeg ser. Jeg synes egentlig det ble veldig mye farger, enorme magneter og bling-bling. Korgene så fryktelig kina-OEM ut, og selv om ingenting av dette trenger å bety at Proel nødvendigvis er et dårlig merke, ville jeg nok styrt unna.

 

Dessuten kan det være nyttig å se litt på lydpreferansene til den som anbefaler noe. Min onkel synes en Boss 12" spilte helt hinsides montert open air i sin gamle Capri, jeg synes det ble fryktelig boomete og ukontrollert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! Det ble ikke oppgitt parametre på noen av elementene, så jeg kan kun uttale meg på bakgrunn av det jeg ser. Jeg synes egentlig det ble veldig mye farger, enorme magneter og bling-bling. Korgene så fryktelig kina-OEM ut, og selv om ingenting av dette trenger å bety at Proel nødvendigvis er et dårlig merke, ville jeg nok styrt unna.

 

Dessuten kan det være nyttig å se litt på lydpreferansene til den som anbefaler noe. Min onkel synes en Boss 12" spilte helt hinsides montert open air i sin gamle Capri, jeg synes det ble fryktelig boomete og ukontrollert...

 

 

Jeg syntes også at det var litt my bling.

Men ePiFaNT, hvilken sub ville du brukt til en RF 10001bd, da styrer vi unna rockford sub'er? Litt vanskelig å vite hva man skal velge når man er opplært til å synes at Rockford er best og at det ikke er noe annet som er noe tess :rolleyes: , Jeg er ute etter noe som spiller høyt og kjennes i kropp og sjel. wtf?

Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råder deg til å oppgi hva slags bil du skal ha dette i, hva du har av utstyr fra før av samt hva slags lyd du er ute etter og hva slags musikk du hører på. Det er såklart en liten pekepinn at du har RF forsterker (ikke stygt ment), men ettersom man kan oppnå ganske forskjellig lyd ved å matche ting til hverandre er det ingen enkel oppgave å foreslå noe med mindre vi har litt mer å gå etter. RF`en kan f.ek.s brukes til å sparke liv i en bass med en litt myk, "pen" klang for å oppnå en ganske nøytral sum, eller for å gi ytterligere kick til et element som har mye av det fra før av osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja! Det ble ikke oppgitt parametre på noen av elementene, så jeg kan kun uttale meg på bakgrunn av det jeg ser. Jeg synes egentlig det ble veldig mye farger, enorme magneter og bling-bling. Korgene så fryktelig kina-OEM ut, og selv om ingenting av dette trenger å bety at Proel nødvendigvis er et dårlig merke, ville jeg nok styrt unna.

 

Dessuten kan det være nyttig å se litt på lydpreferansene til den som anbefaler noe. Min onkel synes en Boss 12" spilte helt hinsides montert open air i sin gamle Capri, jeg synes det ble fryktelig boomete og ukontrollert...

 

Amen!

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår