Mayhem Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Vet det er felere tråder om det, men har vært fint lite respons på det, så prøver igjen: Hva med å legge til Astra under Opel-forumet? Virker som det er en del som har Astra her nå. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Dette må jeg sjekke opp nærmere med webmaster, tror jeg. Vært et par til som sier de ikke ser f.eks Zafira forumet her. Hos meg synes dette tydelig iaf. Mulig det er pga det ikke er noen innlegg i disse...Jeg vet ikke.. Se vedlegget mitt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jeg har i hvertfall aldri sett alle de underforumene der på Opel kan du si..:) Har sjekket i både IE og Opera, er ikke der på noen. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvilke er det dere ikke ser? Ser dere alle utenom de uten noen innlegg? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvilke er det dere ikke ser? Ser dere alle utenom de uten noen innlegg? Ser Vectra, Rekord, Manta, Ascona, Calibra og Kadett. De andre ser jeg ikke ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ser dere Zafira nå? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jeg ser ikke mer enn max 5 underforum, ikke noe Zafira og ikke noe Astra... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Finner 6 underforum Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 jeg ser kunn de 5-6 som er nevnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg