oter11 Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 få dem til å justere gassern din om CO er høy på EU da veitdu, så bruker den litt mindre også ;) er så mye bensin å få kjøpt rundt omkring så :D Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 min bruker 1,0 - 1,5 på GLAFS kjøring, akkurat samme motor.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 få dem til å justere gassern din om CO er høy på EU da veitdu, så bruker den litt mindre også ;) Gjelder det med justering av CO også for innsprut-motorer? (dumt spørsmål) -syns min bruker mye jeg... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 du har vel K-jet så mulig det går ann å justere litt ja. men på elektronisk styrte innsprut så går det ikke. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Gjelder det med justering av CO også for innsprut-motorer? (dumt spørsmål) -syns min bruker mye jeg... På min B23E motor fra 83, den virker som den bruker litt bensin.. Men han som solgte den sa at COen måtte justeres, å pluggene var dårlige.. Har dette veldig mye å si ? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 du har vel K-jet så mulig det går ann å justere litt ja.men på elektronisk styrte innsprut så går det ikke. -Tenkte på 740'n med hybridmotoren min jeg, b230et som er "ombygd", er chippet motronic sprut.. går d ann å justere no' co på den?? K-jet'en kan man justere, men jeg vet ikke hvordan.. bare vet at det går ann.. Er en skrue på den forbanna teite luftfilterboks/bensinfordeler/luftmassemåleren et steds. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Vis jeg ikke tar feil så er det en "hjemt" skru på luftmassemåleren som man justere co'en Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Ok. takker.. skal ta forstillingskontroll, for jeg har satt på "senkesett" nå, tenkte kanskje jeg skulle spørt om dem kunne justere CO med det samme... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.