headdead Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Holder på å skru ut grenrøret på G60'en for å sette inn et nytt, men nå som jeg endelig har fått løsna det, så er det så jævlig trangt at jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få det ut. Ser nesten ut som at jeg må ned med traverssen eller av med toppen! Noen som har gjort dette før og som har noen tips! Siter 1996 Volvo 945 2.3l FK - Girkassebytte 1987 Porsche 944 Turbo - Solgt, Gikk fortere 1990 Golf G60 BBM mk2 1.8l - Solgt, Gikk fort 1978 Ford Capri 3.1l - Solgt, Gikk fort 1991 Passat 1.8l, 1982 Golf mk1 1.5l - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
headdead Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 vel, jeg klarte endelig å få det ut, med litt lirking og surr. Nå derimot, ser jeg at de nye grenrøret jeg har kjøpt er mindre en det jeg har fra før av. det gamle ender ut i 2,5", mens det nye ender ut i 2", pluss at rørene er litt større på det gamle i forrhold til det nye. Det nye er et rustfritt grenrør fra supersprint. noen som vet om dette vil gjøre noe utslag i forrhold til hestekrefter siden det strupes ned til 2"? resten av anlegget er 2.5"! Siter 1996 Volvo 945 2.3l FK - Girkassebytte 1987 Porsche 944 Turbo - Solgt, Gikk fortere 1990 Golf G60 BBM mk2 1.8l - Solgt, Gikk fort 1978 Ford Capri 3.1l - Solgt, Gikk fort 1991 Passat 1.8l, 1982 Golf mk1 1.5l - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.