LoW RiDeR Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Var ute å kjørte i går.. I det jeg kjører inn i asker sentrum ser jeg et par politibiler og en med blålys. Jeg stopper i sentrum å snakker med en kamerat, som sier han har blitt stoppa 4 ganger i dag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men idet jeg skal opp på shell med min passasjer for å tømme blæra får jeg også hilst på onkel. Jeg var så uheldig å ligge litt breit i en rundkjøring. Asfalten var tørr, så det nyttet ikke å si noe på det.. Jeg så blålysa i speilet, og stoppet.. Den bergens-talende politimannen kjefta på meg og henviste til paragraf 3 i vei traffikkloven. Etter dette var det slutt på å burne i rundkjøringene,men det hjalp ikke stort, jammen klarte ikke jeg å bli stoppa 3 ganger til i promille\førerkort kontroll.. Asker krydde av politi mildt sagt. Vi spurte hva de drev med, svaret var: "vi har litt ekstra bestettning" meg og min kamerat ble tilsammen stoppa 12 ganger iløpet av 4 timer.. ikke bra Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Var ute å kjørte i går.. I det jeg kjører inn i asker sentrum ser jeg et par politibiler og en med blålys. Jeg stopper i sentrum å snakker med en kamerat, som sier han har blitt stoppa 4 ganger i dag. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men idet jeg skal opp på shell med min passasjer for å tømme blæra får jeg også hilst på onkel. Jeg var så uheldig å ligge litt breit i en rundkjøring. Asfalten var tørr, så det nyttet ikke å si noe på det.. Jeg så blålysa i speilet, og stoppet.. Den bergens-talende politimannen kjefta på meg og henviste til paragraf 3 i vei traffikkloven. Etter dette var det slutt på å burne i rundkjøringene,men det hjalp ikke stort, jammen klarte ikke jeg å bli stoppa 3 ganger til i promille\førerkort kontroll.. Asker krydde av politi mildt sagt. Vi spurte hva de drev med, svaret var: "vi har litt ekstra bestettning" meg og min kamerat ble tilsammen stoppa 12 ganger iløpet av 4 timer.. ikke bra Høres ut som en gjennomsnittlig dag det der. I går ble jeg stoppet 2 ganger jeg, den ene gangen tok poltibilen en u-sving over doble sperrelinjer kun for å stoppe meg, selv om jeg ikke gjorde noe galt, annet enn å kjøre uten lys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Hvis det var 740'n din jeg møtte på vei ned fra Borgen i natt, så har du godt av å bli stoppa, kjørte jo som en idiot. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 rekorden min er å bli stoppa i 3 kontroller på 10 min;P 3 tekniske kontroller,da jeg kom til den 3 så sa jeg,"du nå er jeg blitt stoppa 3 ganger på 10 min!!",så sa de " er det no grunn for det da?",svarte nei er jo ikke det bilen er i topp stand den,åja bare kjør videre du. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Tror dem burde ha sendt noen biler til Strømmen. Der var det en god del folk i går. MEN nå i vinter er det mange 18åringer med 5000kroners biler som har fått lappen (ikke bra) de kjørte som griser inne på parkerings plassen imellom andre biler og folk som sto og snakka. ute på hovedveien igjennom strømmen kjørte de som villmenn... faen da. det går da ann å oppføre seg i SENTRUM. Det som skjer er at det er en av de som kommer til å kjøre ned noen eller krasje eller lignede. så får ALLE som er på plassen der å har det sosialt til å få pes ! Det holdt på å smelle inne på plassen 5/6 ganger på den timen jeg var der. og det var bare newbies i crap kjærrer som knapt henger sammen som var innvolvert. tror dem er Verdensmestere. ikke det at jeg er det heller men jeg kjører ikke gris i sentrum av strømmen... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by LilleGud Tror dem burde ha sendt noen biler til Strømmen. Der var det en god del folk i går. MEN nå i vinter er det mange 18åringer med 5000kroners biler som har fått lappen (ikke bra) de kjørte som griser inne på parkerings plassen imellom andre biler og folk som sto og snakka. ute på hovedveien igjennom strømmen kjørte de som villmenn... faen da. det går da ann å oppføre seg i SENTRUM. Det som skjer er at det er en av de som kommer til å kjøre ned noen eller krasje eller lignede. så får ALLE som er på plassen der å har det sosialt til å få pes ! Det holdt på å smelle inne på plassen 5/6 ganger på den timen jeg var der. og det var bare newbies i crap kjærrer som knapt henger sammen som var innvolvert. tror dem er Verdensmestere. ikke det at jeg er det heller men jeg kjører ikke gris i sentrum av strømmen... Akkurat som det har vært hver vår det da med andre ord.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by Ascona Akkurat som det har vært hver vår det da med andre ord.. ja det roer seg utover håper jeg. Hvis ikke så er det et STOOOORT pluss i margen for IKEA på furuset. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by LilleGud ja det roer seg utover håper jeg. Hvis ikke så er det et STOOOORT pluss i margen for IKEA på furuset. Bare vent til unga er ferdige med den værste vårkåtheten, så roer det seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 ja... haha..politiet har alltid dilla når det har blitt tør asfalt for første gang i året. gla jeg ikke er ferdig med bilen ennå, siden den kommer til å se en smule spesiell ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by Håkon A ja... haha..politiet har alltid dilla når det har blitt tør asfalt for første gang i året. gla jeg ikke er ferdig med bilen ennå, siden den kommer til å se en smule spesiell ut. En riskoker som ser spesiell ut? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by LoW RiDeR Asker krydde av politi mildt sagt. Vi spurte hva de drev med, svaret var: "vi har litt ekstra bestettning" meg og min kamerat ble tilsammen stoppa 12 ganger iløpet av 4 timer.. ikke bra Det er prisen vi må betale for å være nabo til Buskerud. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Jeg kjørte gjennom tre fartskontroller i går. Men kjørte VAG og da går det ikke særlig fort, så det gikk greit. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by funkes Men kjørte VAG og da går det ikke særlig fort, så det gikk greit. Hehe, du sier noe der ja! :roll: :roll: :roll: :roll: Up var innom jobben i går (hydro'n på hvalstad), og kjøpte rundt 1 kilo smågodt og diverse annet snop, så jeg tenkte de skulle være like ille på lørdagskvelden, men jeg så knapt noe til dem på lørdagen. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by funkes Jeg kjørte gjennom tre fartskontroller i går. Men kjørte VAG og da går det ikke særlig fort, så det gikk greit. Nei, en haster ikke så med å komme hjem når en kjører VAG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg