Gå til innhold

Da er bilen min krasjet! III

Ranger emnet

Billy Bob

Anbefalte innlegg

Så dette var en godkjent overskrift, så slenger ut en tråd om dette.

Om det blir reklame for deler som er til salgs, kan jo diskuteres, men vil egentlig ha innspill om hva jeg skal gjøre.

Her er bilder før kollisjonen.

dsc00038.jpg

dsc00040.jpg

dsc00042.jpg

Interiør:

1001055skalert0xy.th.jpg1001056skalert5ng.th.jpg1001057skalert8kz.th.jpg1001058skalert1aa.th.jpg

Her er bilder av bilen etter kollisjonen.

1001063skalert9an.th.jpg1001064skalert8ez.th.jpg1001065skalert5hy.th.jpg1001066skalert9fo.th.jpg

Mange tanker som har surret rundt i huet mitt..

*Rette bilen opp igjen? Kostnad: En halv million sikkert..

*Tømme bilen for deler av verdi for så å vrake skallet og putte delene i en tilsvarende 240? Mye arbeid og kjipt når en ikke har kompetanse, verksted eller verktøy.

*Tømme bilen for deler av verdi for så å selge delene hver for seg? Mest sannsynlig.

*Selge bilen som delebil. En av de lokale heltene her har vært og sett, ga et bud på 3000,-.

Alle seriøse kommentarer og innspill mottas med takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Foreløpig står vi på en teori, men det er nok et par her på forumet som sikkert vil diskutere. Grunnen for at det er vanskelig å vite, er at det var samboeren min som kjørte.

Teorien er som følger: Demperne har gått gjennom stopperen, (eller noe i den dur, har ikke så mye peil selv) hjulet har tatt borti innerskjermen og hele bilen har tatt sin egen vei. Merkene i veien og vitneforklaringer bekrefter at bilen "plutselig begynte å oppføre seg merkelig". Vil vel få svar på den teorien hvis jeg demonterer bilen.

Samboeren min greide altså ikke å kontrollere bilen og den skjente ut i grøften. Heldigvis skjedde dette i overgangen fra en 50- til en 80-sone, så hun kom fra det med kun en lårhøne.

Glemte å si tidligere at det som gjør dette litt småsurt, er at bilen var gått 86.000 km og alt av servicer var tatt. Den var akkurat slik jeg ville hatt en 240, og nå er den død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner så fort jeg kan med å demontere, hvem som helst kan da skru i fra hverandre en bil, verre å skru den sammen igjen. ;)

Har lagt inn en annonse på Kjøp og Salg, der jeg verdsetter interiøret og motor/girkasse. Felgene er jo 50/50 ødelagt, så.. Gode dekk da. :)

Forsikring, hva er det? Hadde forsikring på min 760 Turbo, men tenkte at jeg ikke gadd på denne. Der kan man se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider