Gå til innhold

Da er bilen min krasjet! III

Ranger emnet

Billy Bob

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager for mangel på svar, har vært på jobb og på grillfest.

Nå har saken snudd litt. Mange maser om at bilen har såpass verdi at jeg ikke bør vrake den, men la den få leve. Det er kanskje sant det, men vet ikke om jeg har lyst til å legge så mye verdi i den.

Om noen mener at bilen er verdt i å redde, gi bud eller tips noen som kan fikse. Bilen er på hold en stund til. Beklager til dem som håper på deler, vent litt.

Få den sjekket om den er ramme skeiv, og hør med noen hva de skal ha for å monter den jigg og rett den.. Demontering og montering av deler gjør du selv.

Det blir nemmelig varaket alt for mange 240ier.

Så er det mulig å fikse den få det gjort. Det er jo en utrolig fin volvo og den bør ikke hugges. Om du ikke har råd å fikse den nå så la den stå litt til du får råd.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er intr. i rattet!

har et "glt" ratt (dvs. ikke glt, men samme type), som du kan bruke på bilen for transport etterpå, om jeg får rattet til grei pris av deg.

bor på danmarksplass.

edit: jeg trenger også bakfanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering!

Synd for dem som vil ha deler, fint for dem som syns det er forferdelig at denne bilen skal dø.

Min far, som forøvrig har sin ørtende Volvo nå, kjøper mest sannsynlig bilen. Dette for å skru av det ødelagte, finne ut om det er verdt å reparere og så kanskje fikse den back to reality.

Bildeupdate blir å finne her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering!

Synd for dem som vil ha deler, fint for dem som syns det er forferdelig at denne bilen skal dø.

Min far, som forøvrig har sin ørtende Volvo nå, kjøper mest sannsynlig bilen. Dette for å skru av det ødelagte, finne ut om det er verdt å reparere og så kanskje fikse den back to reality.

Bildeupdate blir å finne her! :)

ja, men det er jo fint..

bilen så jo jævlig fin ut.. lurer på om jeg møtte deg på veien for noen uker siden, i nærheten av sotrabroen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme. Kjæresten min har familie på Sotra, så..

Da er første økt av demonteringen over. Min far ble nok litt skuffet, han trodde det var bedre enn hvordan det ser ut. Har prøvd å ta et par bilder for folk som mener de kan se ut av bildene om det er håp, men vet egentlig ikke hva jeg skulle se etter.

10010696zo.th.jpg10010704tv.th.jpg10010716lw.th.jpg

Glemte å si at vi ble litt i stuss nå. Lager derfor en liste over deler som ønsket, så får vi se.

Larsen Racing - Målerne (holderene til målerene iallfall)

R_Sport - Målerne

Volvo-164E - Guli Koni Dempere, senkesett og målerene

Volvo264 - Eiker Felgene, Koni Dempere, Målerene

AlpeJohn - Målerne

marius242R - Eiker Felgene

Danern - Målerne

skripis - dørene m. dørtrekk, og framsetene

LMS - tank og bensin pumpe

Mambo - alt av deksler osv inni bilen, tepper og plata under vinduet

lars_b - Ledningsnett

Riff - Nakkestøtter bak (?)

Eldar_H - Felger, dempere, hele bilen (?)

Per-Henrik - Ratt og rattnav (har ikke papirer nei)

Volvoturbo240 - Felgene

Fantastic Volvo - Målerne

DaButcher - Ratt, bakfanger (den fikk seg en smell..)

Hvis jeg har glemt noen, si ifra. Dette har jeg gjort for å lage en oversikt over om det svarer seg å selge den i deler, eller reparere.

Om noen kan tipse litt om priser, er det veldig greit. Ledningsnettet blir priset etter arbeidet å plukke det ut.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke anelse hvordan jeg skal sette en pris på det? Har ingenting å sammenligne med og har ikke anelse på hvor vanskelig det er å få fatt i deler som er i like god fatning.

Kom med forslag.

hmm.. har forslag på noen hundre + frakt. er trossalt ikke mange dekslene og tar ikke lange tia med demontering. baksetet, dørdeksler er også interessant.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider