Gå til innhold

Da er bilen min krasjet! III

Ranger emnet

Billy Bob

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Servoen er solgt. Bakfangeren har fått seg en "bonk". Det andre kan du få. Varmekran? Har jeg det? :)

@Kadett: Nei, jeg har ikke tatt noen bilder ennå. Jeg har nå fått unna tank, pumpe og målere, så tar en ting av gangen. Planen er å skru av demperne snarest, og da kan jeg ta bilder. Hvor eksakt sto denne lappen i forholdt til bakakslingen sa du?

hvor mye skal du ha for vindusvisker-relè og varmekran?

varmekran er en liten rund dings som henger over gass-pedalen.

Den skal idèellt sett lukke for varmen, når du slår av varmen på luftanlegget, men jeg får "autovarme" og hører den spruter inn varmtvann når det er litt turtall på motoren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kadett: Nei, jeg har ikke tatt noen bilder ennå. Jeg har nå fått unna tank, pumpe og målere, så tar en ting av gangen. Planen er å skru av demperne snarest, og da kan jeg ta bilder. Hvor eksakt sto denne lappen i forholdt til bakakslingen sa du?

Men den står på venstre stikkakslinghylse, venstre for diffen, men du kan jo ta bilde av diffen også? skal være 2 øyer på høyre sider mener jeg.

90942796 er nr mitt

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kadett: Fant aldri det merket du snakket om, det er tectylert over. En jeg snakket med kunne garantere at det er en 1030 aksel med 3:45 komp eller noe sånt.

Prisen på demperne er 1500,-. Må høre med han som skal ha de.

tipper det står en 1031 aksling på bilen siden den er så ny.. er bare å tappe av den oljen så merker du de 1.3 liter på 1030 å 1.6 på 1031

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det med giver til oljetrykk måleren ?

Vist det er det tar jeg de instrumentern.. vist du ikke har solgt de alt da

Bud 700,-

Jeg har Olje trykk, temp, volt, vacum målere, uten givere til olje delen.

har også rammen til 240

intr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider