Gå til innhold

Da er bilen min krasjet! III

Ranger emnet

Billy Bob

Anbefalte innlegg

Her er den på Kjøp og Salg

Målerne kan du få, bruktpris = halv pris or what? Tar du alle, ordner vi en pris.

Skifting av deler skjer ikke, alt av bærende konstruksjon fra torpedovegg og framover er skeivt, pluss taket, så snakk om en 20-30 000 for å fikse.

Hva er riktig pris for seter med dørtrekk?

Tank og bensinpumpe skal vi få skrudd av.

Samme gjelder rattet.

Satser på å begynne på mandag, skrur av det som er nevnt nå, pluss annet av verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du byttet ikke tilfeldigvis denne 240n mot din 760? av en kar med navn jonas fra skedsmo?

synd at den er skadet, jeg ville ha rettet den opp. den 240n var jo nesten like strøken som rett fra fabrikk.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig at bilen ble bulka. fint at det ikke ble personskade, det er jo det viktigste.

Jeg kunne tenke med å kjøpe ledningsnettet som er inni bilen og hører til innsprutet. Trenger et ledningsnett som har samme kontakt som på bilde hvor ledningene går videre til bensinpumpe, sikringsboks, instrumentpanel osv.... skal sette inn F sprut i min bil. I tillegg trenger jeg feste brakketten til bensinpumpa og filteret som sitter under bilen ved bakakselen, ikke selve pumpa og filteret, men kun brakketten. Orker du å demontere ledningsnettet uten og klippe over kablene og helst merke de??? trenger også svinghjulet og feste brakketten til svinghjulssensoren hvis du kan selge det løst, men her også merke svinghjulet så man får det på riktig.

rarkontakt.jpg

Men en ting jeg lurer litt på. Hvordan klarte panseret og overleve kræsjen uten en eneste bulk???? det ser jo helt strøkent ut :hammer

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ser jeg for meg mye arbeid her.. :)

@ LMS: Jeg kan ta bilder av motorrommet. Fortest mulig, må bare presse det inn mellom jobb og jakt etter ny bil. Bilen står ikke hjemme hos meg skjønner du.

@ Volvomann: Jupp, men en må nesten bare ta det fint når ens samboer er med i krasjet.

@ ealoken: Stemmer, dette er Jonas sin gamle. Den var kanskje strøken, men utgiftene er nok for store for at jeg ser noen verdi i det. Om noen tror det lønner seg å redde denne bilen, er de hjertelig velkommen med bud.

@ Mambo: Alt inni bilen er svart ja. I tillegg er det utrolig fin stand på det.

Målerne er:

* Utetemperaturmåler

* Turtall

* Oljetrykksmåler (Virker ikke, defekt eller måler defekt?)

* Spenningsmåler

* Økometer (Gasspådragsmåler, kall det hva du vil)

@ lars_b: Det kan vel la seg gjøre, men du blir jo litt bortskjemt da om jeg skal merke alle kablene.. :p De andre delene er også notert på listen.

Hun har kjørt bilen ned i en grøft, og den traff med nedre del av fronten, så om panseret poppet opp eller hva det gjorde, er ikke godt å si, men smellen kom iallfall på nedsiden.

Takk for alle kondolanser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den på Kjøp og Salg

Målerne kan du få, bruktpris = halv pris or what? Tar du alle, ordner vi en pris.

Skifting av deler skjer ikke, alt av bærende konstruksjon fra torpedovegg og framover er skeivt, pluss taket, så snakk om en 20-30 000 for å fikse.

Hva er riktig pris for seter med dørtrekk?

Tank og bensinpumpe skal vi få skrudd av.

Samme gjelder rattet.

Satser på å begynne på mandag, skrur av det som er nevnt nå, pluss annet av verdi.

2000? Så henter jeg og skrur av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for mangel på svar, har vært på jobb og på grillfest.

Nå har saken snudd litt. Mange maser om at bilen har såpass verdi at jeg ikke bør vrake den, men la den få leve. Det er kanskje sant det, men vet ikke om jeg har lyst til å legge så mye verdi i den.

Om noen mener at bilen er verdt i å redde, gi bud eller tips noen som kan fikse. Bilen er på hold en stund til. Beklager til dem som håper på deler, vent litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider