Gå til innhold

Da er bilen min krasjet! III

Ranger emnet

Billy Bob

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siste oppdatering:

Nå håper jeg dere kan være litt til hjelp, håper at det er noen der ute som har kjennskap nok til markedet for en kollisjonsskadet 240.

Bilen har vært til vurdering. De mente at bare rettingen kom på 12-13000 tusen. Da har de ikke tatt med usikkerhetsmomenter type ting som ville komme fram når bilen er rettet. De mente noen av "bærebjelkene" hadde fått seg en knekk og at de måtte mest sannsynlig skiftes. Motorfestene må nok også skiftes.

Alt i alt regner vi med at det kommer på en 25-30 000 tusen. Og da er ikke nye dempere, fjører og hjul regnet med.

Er det noen som har en formening om hva jeg skal gjøre? Har solgt de to felgene som var grei, har ellers fått ønske om interiør, seter, målere og motor.

På forhånd takk. Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...Ikke som er gått 86.000km. Det er nesten umuli å finne det.

Men eg syns liksom når så mye må skiftes så blir liksom aldri bilen det samme igjen. Blir liksom ikke like bra. Kresjet nettopp min og, men langtifra så alvorli. Men syns liksom ikke bilen blir det samme igjen. Viss du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det med bilen. Jeg synes du tok en riktig avgjørelse. Noen ganger er det best å gi opp, tror du tjener mer på å selge bilen i deler og kjøpe en ny en fremfor å reparere skadene for ca. 30000. Er du heldig så får du kanskje opp mot 10000,- for deler og da er du på god vei til en ny en. Håper du har listen over deler som jeg trengte. Minner om at jeg kun er intressert i ledningsnettet dersom det sitter en lik plugg oppunder passasjersete ved chippene som ser slik ut. Ledningsnettet jeg trenger skal plugges inn i denne kontakten.

rarkontakt.jpg

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dårlig oppdatering, stresset litt med den nye bilen. Men jeg sier ja til det dere har spurt om. Har laget en liste over det folk vil ha, vil skru det av først, få bilen bort. Den står i min far sin garasje, så det blir litt knotete. Håper de som fremdeles er med og seriøse kan sende meg tlf-nummer på pm, så kan jeg ringe og vi kan avtale nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde bygd den opp igjen jeg.. Kræsjet min ganske stygt for 11/2 år siden. Tok ut motoren, hadde den i jigg å fikk den rett. (så på taket på min at den var skakk) Nye frontplater osv er ikke dyrt, skjermer er heller ikke dyrt..Motor fester er heller ikke dyrt..så si rundt 15.000kr å jobben selv så tror jeg du hadde hatt den hel igjen.. men avgjørelsen var tatt så.. :) Er synd når sånt skjer :( men det skjer alle en eller annen gang..

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider