Gå til innhold

Da er bilen min krasjet! III

Ranger emnet

Billy Bob

Anbefalte innlegg

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har nå svart deg LMS. Sender deg en PM Volvo-164 om du er i Vietnam.

Nå er seter, målere, og filter demontert. Vil helst selge målerne så komplett som mulig, så hvis noen kjøper hele settet med holdere og selve målere, blir jeg glad.

Alle er inntakt utenom oljetrykksmåleren, men vet ikke om det er måleren eller føleren.

Setene har hatt trekk på seg i åresvis, er så gode som nye. Har heller ikke den berømte "knekken" på sjåførsiden.

dsc002597su.th.jpg

dsc002638jk.th.jpg

dsc002617tr.th.jpg

dsc002663am.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke mulig å sette en spenning på måleren i stedet? Har en 0-12VDC-transformator, så hvis noen vet hvordan den funker, kan jeg teste den.

Bare koble strøm på + / - til måler og pluss på kontakten der signal fra giver skal inn. flytter nåla på seg virker målern iaffal :) testa en sånn måler på den måten selv.

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Er interessert i hele settet med små instrumenter om prisen er riktig.. Har fra før stor turteller i bilen og liten klokke,men man vet jo aldri hva man kan få brukt for.. Kjøper selv om oljemåler er defekt, men vil fortsatt ha med alt av ledninger og koblinger som tilhører de aktuelle målerene. Da trur jeg Pia (Volvo'n min) hadde blitt fornøyd med ekstra utstyr:P

På forhånd takk

Mvh

-Halvard Nyland aka _Sjakalen

977 68 412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Er interessert i hele settet med små instrumenter om prisen er riktig.. Har fra før stor turteller i bilen og liten klokke,men man vet jo aldri hva man kan få brukt for.. Kjøper selv om oljemåler er defekt, men vil fortsatt ha med alt av ledninger og koblinger som tilhører de aktuelle målerene. Da trur jeg Pia (Volvo'n min) hadde blitt fornøyd med ekstra utstyr:P

På forhånd takk

Mvh

-Halvard Nyland aka _Sjakalen

977 68 412

pia ja?

jeg hadde ingen navn på min, men nabojenten døpte den for "supervolvoen"..

har en kul nabojente jeg, som også driver med utforsykling, kjører rundt i en svær mitshibitshi jeep, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kommet en del gitt, beklager dårlig oppdatering, men det blir fort slik.

Bilen står i dag uten motor, uten felgene. Bensintanken, pumpen, senkesett/fjærer er solgt.

Jeg har fått et bud på 600,- må målerne. Om det står, går de for det. Setene er skrudd ut, og jeg kommer til å skru av dører med paneler. Tror ikke det er så mye mer brukenes da. Så det var en som ville ha bakaksling, om noen vil ha noe som er mekanisk vanskelig å skru av, må de nesten skru av selv, jeg har dårlig med tid og mekanisk kompetanse. ;)

Edit: Luftfilteret for 3" LMM? Det passet på den bilen iallfall, men ser at han har laget spor i røret som det var plassert på slik at det var mulig å tre filteret på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider