Gå til innhold

Bilen nærmer seg veien igjen.

Ranger emnet

seini

Anbefalte innlegg

I juni en morgen skulle jeg være med en kamerat på jobb. Sto opp halv 7 og tok avgårde. Kom til en rundkjøring, skulle rett frem og holdt høyre siden. Så det kom en fiesta kjørende fra høyre men tenkte ikke mer over det. Plutselig smalt det. Fiestaen kjørte rett inn i meg, og traff hjørnet på høyre framskjerm. Bilene klapset i hop og venstre sida på fiestaen traff høyresida mi bak. Gikk fremover i en midtrabbat og stoppet rett forbi denne.

krasj2.JPG

Photo-0069-2.JPG

Photo-0070-2.JPG

Photo-0071-2.JPG

Leverte inn bilen på verkstad som en kamerat av meg jobber på. Fikk bilen kondemnert. Jeg var lei bilen da. Kameraten min kjøpte vraket og skulle fikse opp. Jeg fant ut jeg måtte bare ha bilen tilbake igjen da, og den skulle bli enda bedre.

Fått hjem:

-Hella angeleyes

-M3 front, gt-leppe på vei.

-2 stk Brock B1 17x10 med 235-40 dekk.

-Klare blinklys

-Klare tåkelys

-Skiftet til powerflexforinger fremme

Bilder kommer etterhvert. Mekanikeren har dem på hans mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det ordner seg og vel så det ;)

Tror leppa er av typen "zender" om jeg ikke tar helt feil. Vet ikke om fronten er orginal heller, ser ut som om det er noe random-mekk. Leppa kjørte jeg i stykker for et år siden på en grusvei. Ringte forrige eier av bilen og han mente at man ikke fikk tak i de leppene lenger, så jeg gadd ikke bry meg noe mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når sånt skjer, men men. Bra det fikses opp igjen da. Jeg tipper den fangeren din heter Lumma ?

Hmm det vet jeg ikke. Trodde det var noe de hadde mekka selv. Den ligner på en orginal, men ikke helt lik heller. Hvis du ser på det øverste krasjbildet så ser du at fangeren har sprukker midt på nede under nettingen. Den var liksom "sveist" i hop der på en måte hvis du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp blir bra med bil. Har gått uten nå i et par måneder... Kjedelig å sykle.

Bilen kommer til å bli bra den når den er klar ;)

Skal komme med mer bilder osv utover neste uke.

Heisan!

Kjøpte en 318is i vinter av han som du kjøpte denne bilen av. Ser du skrev du hadde en 318is før så lurte på om det var din gamle? Har RZ skilter

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lette litt etter gamle poster fra deg og så du hadde levert bilen tilbake pga rust. Hvor var det rust på bilen? Var ikke noe rust mens jeg hadde den.

Var fornøyd med min bil etter jeg hadde kjøpt den hos han. Det eneste var at han ikke hadde sagt noe om at kjørecomputeren ikke virket skikkelig, og at det var noen småbulker i den, (heldigvis har jeg greie avtaler på å fikse sånt.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lette litt etter gamle poster fra deg og så du hadde levert bilen tilbake pga rust. Hvor var det rust på bilen? Var ikke noe rust mens jeg hadde den.

Var fornøyd med min bil etter jeg hadde kjøpt den hos han. Det eneste var at han ikke hadde sagt noe om at kjørecomputeren ikke virket skikkelig, og at det var noen småbulker i den, (heldigvis har jeg greie avtaler på å fikse sånt.) :)

Hei.

Leverte den tilbake hovedsaklig pga rust ja og elendig dårlig lakkarbeid som eier påstod senere han ikke stod for. Lakken flasset og han hadde en bulk foran i fangeren han ikke opplyste om. Eksosen lakk, men det var ikke infinity hekk på den. Når det gjelder rusten så hadde lakken boblet opp flere steder og det var antydninger til rust i alle hjulbuene i tillegg til insidene av dørene.

Hadde den på verksted og der fikk jeg opplyst om at jeg var blitt lurt til en viss grad. Men ellers var bilen utrolig fin.

Såvidt jeg husker så var den også rust bak ved bagasjelokket. Slik så bilen ut når jeg kjøpte den:

len5.jpg

len.jpg

len2.jpg

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er den. Kom på nå at han som kjøpte den knuste baken på bilen litt etter han kjøpte den, så da satte han vel på orginal hekk når han fikset den. Bilen hadde heller ingenting rust når jeg ga den fra meg.

Du skrev i en post det var noen klakkelyder bak når du slapp gassen. Det kom rett før jeg solgte den. En kamerat hadde samme lyder i sin, og det var kardangen, så jeg regnet med det var det samme på min. Da jeg solgte bilen hadde den nye eieren den inne på verksted og de fant ut bærebroa bak var knukket. Så da har altså ikke han fikset dette engang på det året han hadde bilen til du kjøpte den?

318is1.JPG

318is2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, visste ikke bilen hadde sett slik ut... det kan jo forklare at jeg synes det så ut som det var en liten fargeforskjell på bakfangeren. Bærebroa bak hadde han faktisk byttet sammen med de andre tingene NAF hadde påpekt. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte bilen også, at en NAF test for et år siden forelå. Men kan ikke skjønne de ikke hadde påpekt lakken og rusten på bilen. Litt rart alt har kommet i løpet av det ene året.

Kunne vært gøy å prate litt med deg siden du har interesse for bmw. Har du msn? min adresse er lars_bp@hotmail.com

Jepp det er den. Kom på nå at han som kjøpte den knuste baken på bilen litt etter han kjøpte den, så da satte han vel på orginal hekk når han fikset den. Bilen hadde heller ingenting rust når jeg ga den fra meg.

Du skrev i en post det var noen klakkelyder bak når du slapp gassen. Det kom rett før jeg solgte den. En kamerat hadde samme lyder i sin, og det var kardangen, så jeg regnet med det var det samme på min. Da jeg solgte bilen hadde den nye eieren den inne på verksted og de fant ut bærebroa bak var knukket. Så da har altså ikke han fikset dette engang på det året han hadde bilen til du kjøpte den?

318is1.JPG

318is2.JPG

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider