egilbaevre Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Noen som vethvor trykkvakta på 740 turbo ligger? er det bare å dra ut en ledning så er den utkoblet? Vært stilig å laget til en bryter inne i bilen for å kunne slå den av og på!!! Når jeg kjører med trykk over ca 0,7 så bjynner bilen min å kutte, men jeg har en mistanke om at d er bensinpumpen som ikke greier å levere nokk fuel... noen med erfaringer? jeg tror trykkvakten er avkoblet,men jeg er ikke sikker for jeg vet ikke hvor den er Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snails Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Tror nok du må chippe bilen for at den skal slutte å kutte,da forandres hele logistikken til motoren,istedefor å bare stille opp trykket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 min et var stilt opp til samme som din, kuttet ofte når d var fullt gasspådrag, chippet den, og det forsvant:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Motronic har 2 ladetrykkssperrer, den ene chippes bort, og den andre sitter under rattet. Vet dog ikke åssen man kobler den ut, men burde kanskje hjelpe å koble ut ledningene ja Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hehe, for all del, takk for svar. Men hvis dere ser på første posten så er den fra 2003.. Bilen er solgt for over tre år siden. Men det er riktig som dere sier, den har to laddetrykksperrer, den ene chippes bort og den andre sitter under rattet, er bare å nappe ut å plugge slangen som går inn der så er den ute av verden. Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 *ler* Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg