Nox Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 mistenker at motronicen bruker MYE suppe med 400hk hehe. holdt meg under litern på langkjøring og ca 1.1 på blanda med 0,7bar, åpent filter og eksos.. målte aldri med chip og oppskrudd trykk. har montert motronic på prosjekt 245en og skal kjøre samme oppsett som deg mogwai, men det frister å prøve megasquirt.. synes en eller annen her kunne testa det.. gjerne med tenningssystemet dems også.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 mistenker at motronicen bruker MYE suppe med 400hk hehe. holdt meg under litern på langkjøring og ca 1.1 på blanda med 0,7bar, åpent filter og eksos.. målte aldri med chip og oppskrudd trykk. har montert motronic på prosjekt 245en og skal kjøre samme oppsett som deg mogwai, men det frister å prøve megasquirt.. synes en eller annen her kunne testa det.. gjerne med tenningssystemet dems også.. Misstenker at motronic'en min bruker mye suppe slik den er nå jeg :P hehe. -Noe må gjøres, -før eller siden. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Har sett på ms, men det er det med loddinga da. Har tenkt litt på og kjøpe vems. Det som før het ms-avr. Vems Det koster rundt 5-7k for mesteparten av det en trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg