Actros Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Sjekk link: http://shop.gasolin.no/catalog/product_info.php?cPath=36&products_id=340 Sikkert genialt, men synes prisen var litt drøy. Noen som vet hvor dette kan skaffes billigere? Evt. noen som har å selge brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 kunne også vært morrosamt og sett tegninger på andre typer vipper.. tipper det er mange bra hjemme mekk vipper rundt i det norske land Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Sjekk ut her http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1798355 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Jeg tenkte med en gang på den til Gasoline. Men den krever at undestellet er påmontert. Så da faller litt av bruksområdet bort. Det er ofte for å restaurere en trenger slikt. Og da er traversene og fjærbein noe en ikke ønsker skal stå i veien. Endte med at jeg laget en selv. Materialer mener jeg kom på rundt 1500kr. Har desverre ikke målene på bjelkene her. Men laget den så solid at jeg kan sette på alt av understell når den er spent opp. Samt kan stå inni og jobbe med interiør :) Fant akkurat vippepunktet når den er tom. Så klarer å snurre bilen rundt med 1 finger. Og den blir stående der jeg stopper den kiddie Edit: Se også denne tråden. Og hvis du søker på Tipgirl på nettet dukker det mye opp om emnet. (Desverre litt mye om en annet emne også :rolleyes: ) Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg