jettamaster Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 er ikkje 100% fornøyd med mine greenstuff klosser. bytta om til greenstuff rundtom og til brembo skiver. funker fint i lag men mine klosser støver. bare etter eit par mil med kjøring etter nyvaska felger å er dei blitt skitne igjen:( Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 tipper jeg hadde samme bremser som jettamaster her, greenstuff klosser og slissa Brembo Max skiver.... funket helt fett på en golf 2 jeg hadde.... kjørte til lakken på klossene brant opp, mistet aldri bremsene, eneste jeg har å utsette er at dem ikke tok spesielt bra ved første oppbremsingen om morran..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 er ikkje 100% fornøyd med mine greenstuff klosser. bytta om til greenstuff rundtom og til brembo skiver. funker fint i lag men mine klosser støver.bare etter eit par mil med kjøring etter nyvaska felger å er dei blitt skitne igjen:( Nå er det jo engang slik da at for at bremseklosser skal ta godt, så må de slites slik at man har "nytt" belegg hele tiden. En klosse som ikke slites funker dårlig. Lag en kanal under bilen som presser ut luft over bremsene så skal du se at du slipper mye støv Men når det er sagt så betyr ikke det at en klosse som støver mye trenger å være konge... Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Slissa skiver "renser" klossen for støv og skitt, så det kan være en fordel Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg