egilbaevre Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Noen som vethvor trykkvakta på 740 turbo ligger? er det bare å dra ut en ledning så er den utkoblet? Vært stilig å laget til en bryter inne i bilen for å kunne slå den av og på!!! Når jeg kjører med trykk over ca 0,7 så bjynner bilen min å kutte, men jeg har en mistanke om at d er bensinpumpen som ikke greier å levere nokk fuel... noen med erfaringer? jeg tror trykkvakten er avkoblet,men jeg er ikke sikker for jeg vet ikke hvor den er Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 trykkvakta sin jobb er og kutte bensintilførselen vis trykket blir for høyt. trykkvakta sitter på den siden av innsuget som er mot torpedoveggen (oppå innsuget altså) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by egilbaevre Noen som vethvor trykkvakta på 740 turbo ligger? er det bare å dra ut en ledning så er den utkoblet? Vært stilig å laget til en bryter inne i bilen for å kunne slå den av og på!!! Når jeg kjører med trykk over ca 0,7 så bjynner bilen min å kutte, men jeg har en mistanke om at d er bensinpumpen som ikke greier å levere nokk fuel... noen med erfaringer? jeg tror trykkvakten er avkoblet,men jeg er ikke sikker for jeg vet ikke hvor den er Trykkvakta på en 230ET skal vel ikke slå ut før man har bortimot 1 bar vel? Forøvrig er det like sannsynlig at slangen mellom luftmengdemåler og turbo er lekk, det kan fære til de samme symptomene, den kjører bilen i en sikkerhetsmodus fordi den måler feil mende luft i forhold til det den bør ha, skjer stort sett kun ved høyt trykk at den forårsaker problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egilbaevre Skrevet Mars 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Slår den ikke inn før ved 1 bar?? trodde den slo inn tidligere.. Hadde vært kult vist den hadde slåttt inn ved f.eks 0,4. Å så hatt en bryter for å kunne slått den av inne i bilen... D hadde vært litt racing;) knis.. Men hvordan er det man kobler den av da? er d bare å dra ut en ledning? Siter Aladin Oil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 skal være å bare nappe av slangen. men husk at det er en grunn til at den er der.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg