Gå til innhold

trykkvakt på 230et

Ranger emnet

egilbaevre

Anbefalte innlegg

Noen som vethvor trykkvakta på 740 turbo ligger? er det bare å dra ut en ledning så er den utkoblet?

Vært stilig å laget til en bryter inne i bilen for å kunne slå den av og på!!!

Når jeg kjører med trykk over ca 0,7 så bjynner bilen min å kutte, men jeg har en mistanke om at d er bensinpumpen som ikke greier å levere nokk fuel... noen med erfaringer? jeg tror trykkvakten er avkoblet,men jeg er ikke sikker for jeg vet ikke hvor den er

Aladin Oil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by egilbaevre

Noen som vethvor trykkvakta på 740 turbo ligger? er det bare å dra ut en ledning så er den utkoblet?

Vært stilig å laget til en bryter inne i bilen for å kunne slå den av og på!!!

Når jeg kjører med trykk over ca 0,7 så bjynner bilen min å kutte, men jeg har en mistanke om at d er bensinpumpen som ikke greier å levere nokk fuel... noen med erfaringer? jeg tror trykkvakten er avkoblet,men jeg er ikke sikker for jeg vet ikke hvor den er

Trykkvakta på en 230ET skal vel ikke slå ut før man har bortimot 1 bar vel?

Forøvrig er det like sannsynlig at slangen mellom luftmengdemåler og turbo er lekk, det kan fære til de samme symptomene, den kjører bilen i en sikkerhetsmodus fordi den måler feil mende luft i forhold til det den bør ha, skjer stort sett kun ved høyt trykk at den forårsaker problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår den ikke inn før ved 1 bar?? trodde den slo inn tidligere.. Hadde vært kult vist den hadde slåttt inn ved f.eks 0,4. Å så hatt en bryter for å kunne slått den av inne i bilen... D hadde vært litt racing;) knis..

Men hvordan er det man kobler den av da? er d bare å dra ut en ledning?

Aladin Oil

Lenke til kommentar
Del på andre sider