Gå til innhold

Sigheri`s Toyota corolla KE35

Ranger emnet

sigheri

Anbefalte innlegg

• Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har samme problemet jeg, har nå to sett saab felger jeg :shake

Hva med adapterkit fra f.eks disse: http://www.tunershop.com/ (Hvis de selger da, fra 114,3 til f.eks 4x100)

Er flere typer på ebay også, men er ikke fan av spacere....

Må vel bestille felger fra ebay, skal man ha noe skikkelige uberfete oldschool felger til høvelig pris.... men blir jo noe mer enn 2000,- med dekk...............

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snartur i garasjen idag......

bilder:

uttafor:

Bilde000.jpg

Bilde003.jpg

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

De andre bilen her....

76 celica liftback

Bilde005.jpg

Bilde006.jpg

2 gamle ford consuler

Bilde007.jpg

malibu coupe i lakk rommet

Bilde008.jpg

My spot

Bilde004.jpg

begynte så vidt innvendig idag.

Tok ut setene og begynte å rense gulvet for isolering

Bilde009.jpg

1998 Ford Mustang 3,8V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: asfaltmattene løsner hvis du banker på dem med gummislagge først. Bruk stort hoggjern for å dele dem. Sittter de skikkelig godt fast, kan du skaffe tørris, og kjøle dem ned før du denger løs. Bruker du tørris, så ha den i plastposer, så den ikke fordamper. Store mengder tørris kan man skafe fra f.eks bakerier.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det jo spesifikt at du _IKKE_ skal oppbevare tørris i lukkede beholdere. Den utvider seg femhundreogsnørrogførti ganger når den går over i gassform. Mors gamle kjølebag i limegrønn vinyl med isopor innvendig derimot. Den duger. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det jo spesifikt at du _IKKE_ skal oppbevare tørris i lukkede beholdere. Den utvider seg femhundreogsnørrogførti ganger når den går over i gassform. Mors gamle kjølebag i limegrønn vinyl med isopor innvendig derimot. Den duger. :)

Det er jo ikke helt lukket om det er i plastpose.. og nei.. det utvider seg ikke så mye når det kommer lite luft til. Brukte tørris i poser hver eneste dag på jobben for å kjøle ned kaker etc under frakt. om tørrisen ligger bar forsvinner den på minutter.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: asfaltmattene løsner hvis du banker på dem med gummislagge først. Bruk stort hoggjern for å dele dem. Sittter de skikkelig godt fast, kan du skaffe tørris, og kjøle dem ned før du denger løs. Bruker du tørris, så ha den i plastposer, så den ikke fordamper. Store mengder tørris kan man skafe fra f.eks bakerier.

Funker veldig fint med varmepistol eller hårføner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hele det gamle clutch systemet ute av bilen....

måtte meisle av punkt-sveisene som holdt fast ramma til clutchpedalen..

IMG_0982.jpg

Så nå har jeg hentet clutch pedalen og ramma fra carinaen min. Så nå får jeg clutch sylinderen lenger mot inerskjermen.

IMG_0981.jpg

IMG_0979.jpg

IMG_0985.jpg

Så når jeg har fått gjordt det, blit neste post å lakkere motorrommet.....

IMG_0980.jpg

1998 Ford Mustang 3,8V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider