Torodd Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 vilke av disse håndbøken er til min Volkswagen (Passat 1994 cl 1,9 TDK) Bilmerke: VW Bilmodell: Volkswagen Passat 4-cyl Petrol & Diesel (May 88 - 96) E to P, Forfatter: R. M. Jex & I. M. Coomber Chass: Se også innom Generellt Kommentarer: Saloon & Estate, inc. special/limited editions/pPetrol: 1.8 litre (1781cc) & 2.0 litre (1984cc) 4-cyl SOHC. Does NOT cover 16-valve DOHC or 2.8 litre VR6 petrol engines. Turbo-Diesel: 1.9 litre (1896cc). Does NOT cover 1.6 Diesel engine Pris 260,00 _________________________________________________________________ ELLER _________________________________________________________________ Bilmerke: VW Bilmodell: Volkswagen Passat (88 - 96), Chass: Se også innom Generellt Kommentarer: Sedan och kombi. Framhjulsdrivna modeller med fyrcylindriga bensin- och dieselmotorer, inklusive specialmodeller. Behandlar ej Syncro modeller, 16-ventilsmotorer, 2792cc VR6 motor eller 1.6 liters dieselmotorer•1781 och 1984cc SOHC bensinmotorer. 1896cc turbodieselmotorer (TD och Tdi) Pris 260,00 Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 For meg virker det som om de omhandler mye det samme. Sikkert like begge to. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 er den nummer 2 jeg har tru e. som foresten ble funnet igjen i en olje pytt i dag :( olje søl er no dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Var d 1,9 TDK i den boka?? gidder du og sjekke?? Vis d fortsatt er noe liv i boka di?? hellothere Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hentet den nå, den er fortsatt brukbar er bare litt klinete på permen.. hehe i boka mi står det 1,9 disel (motorkode aaz,1z,ahu,afn) så står det bak at omhandler ikke 1.6 disel. du kan jo bare stikke til din lokale torshov forhandler, de har sånne bøker, å hvis ikke så bestiller de. å da kan du jo bare sjekke at det er riktig. tru i alle fall boka mi er boka som du bør ha, gankse sikker på det. isbn nummer på boka her : 185960 3939 hehe litt inni isbn nummer nå sia det var skole start i går.. vemund EDIT: denne har jeg! http://www.autospar.no/goxdb005%5B01027%5D.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Begge bøkene var til min bill happyhappy , den ene er på engels og den andre svensk :hammer Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg