torbjørnbmw316 Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 har kjøpt enda en e30 :).en 320 i cab med kjørecomputer og diverse styling o.s.v.alpinweiss2 er fargen.fjørene som va på fra fr var jo selfølgelig kappet så inni helvete så jeg kommer meg faen ikke ut gjennom min egen gate.kjøpte 60/40 komplett med dempere og fjører,bak er jo enkel sak å skifte,men foran så ble det litt trøbbel mutterplata som holder demperen inne i fjærbeinet er skrudd inn innvendig og ikke ligger på utsiden av fjærbeinet som på min 316i.derfor kommer jeg ikke til med rørtang og diverse for å skru den ut.på platen er det 4 hull som sikkert er for å sette inn noe for å klare å skru det rundt. er det noen som vet hvor man kan få kjøpt noe sånt eller har andre tips så er jeg takknemlig.det er 51 mm dempere det er snakk om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Du skal altså ha demperen ut av fjørbeinet? Det jeg gjor var å varme opp fjørbeinet der gjengene er, slik at det utvider seg på den ene siden. Så brukte jeg en meisel å lagte hakk i den runde plata på demperen, og slo den rundt, slik at den løsnet. Var en drittjobb.. :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørnbmw316 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 faen du må da komme inn på msn da gutt,du e jo aldri der for svarte.ja har tenkt på det der æ også.får se i morgen ka æ finn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg