Hilmar Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Burnproof: hvilken kam bytta du fra. og hvilken kam bytta du til. fra t til a eller? Kjører selv b21et nå. med t kam. og lurer på om en a kam er mere fronuftig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Burnproof: hvilken kam bytta du fra. og hvilken kam bytta du til. fra t til a eller? Kjører selv b21et nå. med t kam. og lurer på om en a kam er mere fronuftig? A eller K.med mindre du kjøper trimkam ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hvorfor 2,5"? ville gått for 3" hvis jeg var deg.. er jo 2,5" som er orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Burnproof: hvilken kam bytta du fra. og hvilken kam bytta du til. fra t til a eller? Kjører selv b21et nå. med t kam. og lurer på om en a kam er mere fronuftig? Fra H til A. A-kammen funker dritbra, ikkeno å utsette på det. mye mer økonomisk å kjøre med og, på bruksbilen. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hvorfor 2,5"? ville gått for 3" hvis jeg var deg.. er jo 2,5" som er orginalt Bilen har vært hos BSR til trimming en gang før jeg kjøpte den. Den satsen inkluderer chip, insatsfilter i boksen og modding av eksosanlegg. Så du får ta kvæletak på gamle-eieren, som ikke kjøpte 3"JT anlegg med det samme, sånn at jeg kunne fått med det :D hehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hvorfor 2,5"? ville gått for 3" hvis jeg var deg.. er jo 2,5" som er orginalt Ikke 2,5" som er orginalt nei, men 2,25" er orginalt... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Ikke 2,5" som er orginalt nei, men 2,25" er orginalt... stusselig.. men koser meg med 3"JT for tia:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 stusselig.. men koser meg med 3"JT for tia:pimp samme her, tøff lyd i 3" JT anlegget...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 samme her, tøff lyd i 3" JT anlegget...! syntes lyden ble knalltøff jeg ihvertfall.. Motorn fikk endel bedre respons også.. Tror sannelig burnproof må innvestere i et JT annlegg til 740'n også jeg:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hehe.. orker ikke kaste inn penger i eksos nå.. Hadde fri i går, så fikk mekka litt. Kan legge ut noen bilder snart! Blant annet: Bytta radiator, tatt vekk de støgge lykteviskerne med slanger og ledninger. Tatt ut instrumentpanel og bytta lamper, samt satt inn skikkelig turbotrykksmåler der den originale stod.. Blei ganske mye bedre syns jeg! Og litt annet småpjask! Får nye framskjermer, tanklokk og lister under lyktene fra lakkering etter påske :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Burnpr00f: Har du gjordt no mer på 245'an eller?? he he Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Nei. er så kaldt ute.. men jeg er på jakt etter en radiator til den. er det noen som har en radiator som er hel, så ta kontakt umiddelbart! Satser på å få ferdig grunnarbeidet og lakkering i løpet av detta året. Så blir det skilter forhåpentligvis 1juli, og kjøre ut sommerhalvåret. Så skal den parkeres, penger skal spares og motor skal bygges. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg har radiator til 240 å selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg har radiator til 240 å selge. Du har vel ikkenoe vannslanger til 740/240 også.. Du kan jo trygt kjøre på mer trykk da. Klarer vel fint 1 bar vil jeg tro. Lykke til videre :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Mulig jeg skal ha radiatoren din, Torgeir... Får se ann litt... -Tar den hvis du kan inngå kjøptsvtale med fornøyd-garanti. :P hehe "Helt tett, eller penga tilbake" :D hehehehe Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.