Gå til innhold

Da var bruksbilen kjøpt inn

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

hei!

pen bil må jeg si! bare lurte på hva wattstyrken på parklyspærene dine er. ser på de siste bildene at når du har på grøftelys å parklys så lyser de nokså likt, mens når jeg har samme kombinasjon så lyser grøftelysene mer enn parklysene:\ vil gjerne at de skal se nokså like ut, som dine!

Roger;D

Parklyspærene har 2 glødetråder i en og samme pæra. Har man på kjørelys, lyser dem svakt, har man på parklys(?) Bryter mot venstre i stilling "0" så lyser dem sterkt, slik som på bildet.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pen bil!

Har samme farge både innvendig og utvendig, men har helskinn inni.

Syns den gullfargen passer helt greit på 740 egentlig :)

Har delskinn jeg da, synes beige interiør til beige bil egentlig er den beste kombinasjonen jeg da, men...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det ja. det er slik jeg også kjører, but ze shit'z not working:\ jaja jeg får gå over med multimeteret å sjekke hva som er galt med feilen som ikke stemmer...:bok

of topic: MÅ begynne å henge på statoil du og.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 740'n solgt! Denne gangen gikk den til bergen! Så alle dem som er på forumet som bor i bergen ser den sikkert... Meget hyggelig kar som kjøpte den :)

Så da erklærer jeg egentlig denne tråden avsluttet.... Men uansett, er det noe dere lurer på så er det jo bare å spørre, enten på pm, eller i denne tråden!

Videre kommer det nok snart en tråd om den nye øsa; 940TDI

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider