Gå til innhold

Da var bruksbilen kjøpt inn

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Volvo_gutten

Volvo_gutten: Detta er bruksbil, gidder ikke kjøpe inn ting for utseende, hehe :P Dessuten er jeg blakk nå, så da hjelper det lite. Har kobla 4 røde lys bak for at det skal se litt bedre ut enn de to som er på originalt, så nå er det fire på hver side i den nederste raden som lyser :)

Ok...siden du har hvitt blink foran så tenkte jeg at det ville passe med hvitt blink bak også.

Jeg trudde det var bare 3 lys på den nederste raden.

Hvis noen andre er interessert i hvitt blink bak, så er linken her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...siden du har hvitt blink foran så tenkte jeg at det ville passe med hvitt blink bak også.

Jeg trudde det var bare 3 lys på den nederste raden.

Hvis noen andre er interessert i hvitt blink bak, så er linken her!

-Har hvite sideblink og forran, fordi jeg fikk det med bilen da jeg kjøpte den. Gjør seg jo med hvite blinkers bak, men jeg investerer heller noen lapper i motor enn utseende på denne bilen.

-Er 4 lys på min, må få tatt bilde av det snart :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

popoff.@lek: Kult at du synes den er rå da, for jeg selv synes den ser ganske så normal ut. Er bruksbilen som sagt, så den "skal ikke" se for pen ut.

-Er ikke dermed sagt at jeg ikke kommer til å vedlikeholde den eller sånt, for tro meg, det blir gjort! Men det som jeg mener da, er at detaljer som styling og hvite blinkers og anlegg blir nedprioritert, her går alle pange til å ta rust, fikse de smådetaljene som er å se på interiør, og bytte pærer og slikt. + få litt skikkelig turbopuff av motoren. Skal nok bytte kam ettervært. Bilen blir ikke solgt for mindre enn 40 laken, da beholder jeg den heller selv. Selger den rustfri når den skal selges, skal ta en skikkelig omgang på understellet med sveiseappratet, er noen små rusthull og et par jekkfester som må ta's, ellers er det litt overflaterust på understellet som skal sandblåses bort, og til slutt skal hele understellet tektyleres. Ellers er den grei i lakken. -Er understellet som trenger en omgang, og det skal det få!

Legger ut noen bilder av åssen det blir med 4 lamper på hver side i mørket (jævli rått):

IMG_2606.jpg

IMG_2605_2.jpg

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ser straks mye renere ut bak med alt rødt.skal snart få tatt bilder av bilen,men har det travelt om dagene.går på skole 4mil hjemmefra å bor hos dama...men så snart jeg kommer meg hjem blir det ordnings med camera og bilder :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Volvo_gutten
popoff.@lek:

Legger ut noen bilder av åssen det blir med 4 lamper på hver side i mørket (jævli rått):

IMG_2606.jpg

IMG_2605_2.jpg

Åjaa...trudde ikke at det var to lys på den ytterste. Er det sånn på 240 også?

Er det noe spesielt vanskelig å koble lysene sånn?

Går bremselysene på de 4 pærene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...