Gå til innhold

Da var bruksbilen kjøpt inn

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burnproof: hvilken kam bytta du fra. og hvilken kam bytta du til. fra t til a eller?

Kjører selv b21et nå. med t kam. og lurer på om en a kam er mere fronuftig?

A eller K.med mindre du kjøper trimkam ;)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burnproof: hvilken kam bytta du fra. og hvilken kam bytta du til. fra t til a eller?

Kjører selv b21et nå. med t kam. og lurer på om en a kam er mere fronuftig?

Fra H til A. A-kammen funker dritbra, ikkeno å utsette på det. mye mer økonomisk å kjøre med og, på bruksbilen.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor 2,5"? ville gått for 3" hvis jeg var deg.. er jo 2,5" som er orginalt

Bilen har vært hos BSR til trimming en gang før jeg kjøpte den. Den satsen inkluderer chip, insatsfilter i boksen og modding av eksosanlegg. Så du får ta kvæletak på gamle-eieren, som ikke kjøpte 3"JT anlegg med det samme, sånn at jeg kunne fått med det :D hehehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hehe.. orker ikke kaste inn penger i eksos nå.. Hadde fri i går, så fikk mekka litt. Kan legge ut noen bilder snart! Blant annet: Bytta radiator, tatt vekk de støgge lykteviskerne med slanger og ledninger. Tatt ut instrumentpanel og bytta lamper, samt satt inn skikkelig turbotrykksmåler der den originale stod.. Blei ganske mye bedre syns jeg! Og litt annet småpjask! Får nye framskjermer, tanklokk og lister under lyktene fra lakkering etter påske :D

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. er så kaldt ute.. men jeg er på jakt etter en radiator til den. er det noen som har en radiator som er hel, så ta kontakt umiddelbart! Satser på å få ferdig grunnarbeidet og lakkering i løpet av detta året. Så blir det skilter forhåpentligvis 1juli, og kjøre ut sommerhalvåret. Så skal den parkeres, penger skal spares og motor skal bygges.

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider