Gå til innhold

Da var bruksbilen kjøpt inn

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

• Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må bare få kommentere at du har en veldig pen 7-serie. Godt å se at du bruker tid å penger for å få den hel å pen å i orginal stand. disse bilene er desidert penest uten plastik:)

Meget pen bil BurnPrOOf:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, går alltid greit med å få godkjent ting og sånn, når man gjør det ordentlig :) -Var det ikke du som kjøpte kortstyring da? -Jeg har hørt rykter om at det ikke går ann å få servo på kortstyring. -Sikkert jeg/dem jeg har hørt det fra som er på jordet(?)...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :)

Det 240-prosjektet har egentlig gått ganske så rett vest hittil i år. Har ikke gjort noe med det egentlig. Har ekstremt dårlig samvittighet ovenfor meg selv... Grunnen er at jeg ikke får start på den. Tror tennings-boksen har ryki. Har fått tak i en ny som jeg skal teste, men har ikke fått tid. Nå har jeg jo handla nok en bil (som ikke er eu-godkjent , -skal på eu i morra) Så det blir nok noe å gjøre på den og... Men til neste helg skal jeg prøve å få gjort litt. Hadde den (240'n) ute av garasjen i forrige uke og prøvde å taue den igang, men får faen ikke start på den! :( Er egentlig bare godkjenning av motor, eu-->skilter + lakkering som gjenstår i grove trekk. Grunnarbeid og slikt må også gjøres, selvfølgelig... Så jeg sliter litt der, kan du si. Har ikke mye greie på k-jetronic heller :( Har sendt mail til bosch, men ikke fått noe var ennå!

Husker ikke om jeg har noe tråd om den 240'n engang, tror ikke jeg har det!

Planen for den er fortsatt slik:

1: få start!

2: Godkjenne motor

3: Eu-godkjenne

4: Skilter

5: Matte ned hele bilen

6: Lakkering

7: Tut og kjør

8: (Nå er vi ved oktober-06 sånn ca) -Motor ut -->Selges

9: Sverigetur, hente b230fk (uvisst når)

10: Inn med b230fk

11: Trimme til blokka sprekker/noe går føyken, for så å forbedre det og fortsette videre til noe annet ryker, bytte det med noe forsterka o.s.v o.s.v

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

pen bil må jeg si! bare lurte på hva wattstyrken på parklyspærene dine er. ser på de siste bildene at når du har på grøftelys å parklys så lyser de nokså likt, mens når jeg har samme kombinasjon så lyser grøftelysene mer enn parklysene:\ vil gjerne at de skal se nokså like ut, som dine!

Roger;D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider