MG-mannen Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 HAr nettopp kjøpt meg en 98`MG-f Limited edition, lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i styling/tuning til bilen ?? Er vel få plasser i Norge som leverer, men kanskje noen vet om en bra engelsk leverandør e.l. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza 2.2 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hei. For tuning prøv disse.http://www.qednet.demon.co.uk De skal være seriøse tror jeg. Styling finnes men du må leite litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Grattis med en morsom bil! Det er masse å oppdrive der ute! Bare å google litt så kommer det, har dessverre slettet alle go linkene jeg hadde, men husker noen av navnene på noen firmaer.. Mike Satur's Sussex classic car parts Moss MGF Centre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg