Gå til innhold

F40 og Porsche GT3 får deng på bane av Mines R34 GTR

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ascona

 

Så ble den banka av en sur Honda og da..

At føreren av F40en ikke kan å kjøre var jo rimelig tydelig.. Porscha holdt ihvertfall følge i svingene..

 

hvordan kan du si den holdt følge når den ble kjørt forbi med en gang å haldri kjørte forbi igjen. haha

 

han med F40 kunne sikkert kjøre....men skyline'n var bare så veldig mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørru meg kjørte ALLE som no syke fitter. man ser tydlig at evoen presses ut for det den er god for. men at den nsx'en tokk den igjen betyr jo bare at den har litt mere hk. for han ble flisa rimelig bra på rett strekka..

 

italienerne og tyskerne sugde der ass..

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

hvordan kan du si den holdt følge når den ble kjørt forbi med en gang å haldri kjørte forbi igjen. haha

 

han med F40 kunne sikkert kjøre....men skyline'n var bare så veldig mye bedre.

 

altså..... etter min mening... så er den bilen han kjørte en mitsubishi lancer evo

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Mines sin hvite demo bil... Respons maskin med turtall sperre på 10.000rpm!

 

Den hakke så mye hk men sykt bra respons og drar absoultt hele tiden.

 

Den 'sure' NSXn er en JGTC banebil i GT500 serien. Den har rett oppunder 500hk og er en fullblods racingbil som du kan kjøre Le Mans med.

 

Mines sin GTR er en gatebil...

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by riskoker-kjerrer er ufint!!

Jaha!!! Jeg kan jo bare opplyse at den derre Skylinen som var på autofil (mener og tro at det var den) ble frakjørt av en tidlig -80talls Alfa Romeo GTV 116 serie på En bane oppi Trøndelag ett sted. Men så er jo de GTVene råe og då:cool:

 

altså.. en GTV er ikke akkurat no kjeering bil. husker jeg prøvde en sliken da jeg jobba som bilmekker...

 

Dritten jynga igang hele bilen som en baby køye ved å trokke på gasen når den sto stille...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

porscha er også en JGTC bil forøvrig... ikkeno standar gateversjon av GT3

 

jah. gatebil ...... med hvor mange hk?.. du mener faen ikke at mines har under 600hk og er helt standard!...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

altså.. en GTV er ikke akkurat no kjeering bil. husker jeg prøvde en sliken da jeg jobba som bilmekker...

 

Dritten jynga igang hele bilen som en baby køye ved å trokke på gasen når den sto stille...

 

Gynget ja, merkelig. Det er jo ikke støtdempere foran på de, kun bak. Skal litt til for og få de gtvene til og gynge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår