Gå til innhold

F40 og Porsche GT3 får deng på bane av Mines R34 GTR

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ta dere selv i nakken a.

se på hva dere har sagt til nå.

 

kan dere ikke bare si ''fett'', ''kult'', ''å fy faen''

 

hva er vitsen med å unnskylde ditten og datten....den og den bilen er så så mye dårligere.....han som kjører den og den gir ikke full gass, å det kan jeg se siden jeg sitter her forran datamaskinen min å har så jævlig mye peil på de bila...

 

 

get a grip.... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

ta dere selv i nakken a.

se på hva dere har sagt til nå.

 

kan dere ikke bare si ''fett'', ''kult'', ''å fy faen''

 

hva er vitsen med å unnskylde ditten og datten....den og den bilen er så så mye dårligere.....han som kjører den og den gir ikke full gass, å det kan jeg se siden jeg sitter her forran datamaskinen min å har så jævlig mye peil på de bila...

 

 

get a grip.... :cool:

 

helt enig... er vel kanskje ikke så mange her inne som har kjørt noen av disse bilene... så hvis man ikke har det, eller er bilekspert, burde man kanskje ikke utale seg slik... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel.... man følger opp tonen topic legger opp til. Å si at noen av bilene fikk "deng" blir helt feil utfra den lille snutten. Det eneste du ser er et par biler som slipper forbi en kjapp Skyline (jada, den var kjapp. Har noen sagt noe annet ?), og for alt vi vet kan de ha avtalt det på forhånd.

 

Hadde vi derimot hatt kamera på en av bilene som lå bak, hadde det vært mulig å si noe fornuftig. Får man "deng" om man slipper forbi en bil 100 meter etter at pacecar har sluppet løs heatet ? Er bilen din dårlig av den grunn liksom ? Så ikke akkurat ut som et løp dette her ?

 

 

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor driver Skylinen å sjekker "dø-vinkelen" midt i svingen ett par ganger... ser ut som noe ligger der spør du meg..

 

nr 2.. Skylinen lå foran, hvem som lå bak, og hvor de lå er det ingen som vet :)

 

nr3: Det var en skyline på japsetreffet, mange her inne kjørte vesentlig bedre runder enn den på banen.. .. så det er tydeligvis mange som har biler her inne som "denger" skyline R33 med 550hk! DET er ganske sykt..

 

nr4: på Gatebil for ett par år siden var det "grombiler" utpå banen en gang i timen eller no... for morro skyld sto vi gang på gang og klokket diverse biler, mange runder... noen av de desidert grommeste bilene kjørte dårligere runder enn vanlige biler på mellom 100 og 200hk.. (ja faktisk klokket jeg en A3 1.6 til bedre runder enn en 911 Turbo! )...

 

Fet film, bilen gikk godt! :D :D VIL HA! :D men ta det nå for hva det er :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jan her: mines enginering er sikkert bra det , menn mtm har jo trimma en tt til 750 rååååmade ponnia . og den har de tekt å slå farstrekorden til Maclaren F1 på ca 400. Og e skal love dokke at hvis de hadde rigga den tten til bane hadde den sikkert kjørt fra den forbanna japsebilen . TT rula jo det tyske mesterskapet for standardbila.

 

Tyske biler er best

Driving Is Noting Without Control

-Audi A4 Turbo Quattro

xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert)

xGolf 2 gti turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HolkestadRacing

jan her: mines enginering er sikkert bra det , menn mtm har jo trimma en tt til 750 rååååmade ponnia . og den har de tekt å slå farstrekorden til Maclaren F1 på ca 400. Og e skal love dokke at hvis de hadde rigga den tten til bane hadde den sikkert kjørt fra den forbanna japsebilen . TT rula jo det tyske mesterskapet for standardbila.

 

Tyske biler er best

Audi er ikke mer overlegne i DTM enn at de må ha dispansasjon fra reglene! Bilen var håpløs å kjøre bygget etter boka, så de måtte forlenge den! Typisk Audi at de må ha egne regler for å delta. Når 4- hjulstrekk (som Audi var alene om og scoret stort på) ble forbudt i BTCC trakk de seg ut og satset på Le- Mans der reglene var friere! Det er greit å vinne race når reglene kan tilpasses bilen, og ikke omvendt!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Audi er ikke mer overlegne i DTM enn at de må ha dispansasjon fra reglene! Bilen var håpløs å kjøre bygget etter boka, så de måtte forlenge den! Typisk Audi at de må ha egne regler for å delta. Når 4- hjulstrekk (som Audi var alene om og scoret stort på) ble forbudt i BTCC trakk de seg ut og satset på Le- Mans der reglene var friere! Det er greit å vinne race når reglene kan tilpasses bilen, og ikke omvendt!

 

 

haha !! de brukte sitt velkjente quattro system helt til de andre drittmerkene , som for eksempel ford begynte å klage . Da hadde de vist vært ganske så suverene i to år . Så du kan si at det ble forbudt fordi alle andre bilmerker var talentløse .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BugStar
Originally posted by jan

 

 

haha !! de brukte sitt velkjente quattro system helt til de andre drittmerkene , som for eksempel ford begynte å klage . Da hadde de vist vært ganske så suverene i to år . Så du kan si at det ble forbudt fordi alle andre bilmerker var talentløse .

 

Eh... Det var kanskje ikke Audi som fikk klager, men selve regelverket for Super Touring. Problemet med det gamle Super Touring reglementet var at det var basert på en firedørs mellomklassebil, slik at alle bilfabrikantene kunne kjempe på likt grunnlag. Derfor var det vel egentlig bare rett og rimelig at det ble forbudt med firehjulstrekk, ettersom det kun var et bilmerke som hadde en bil i denne klassen med et firehjulssystem som var avansert nok. Spesielt ettersom Audi også har en tohjulsdrevet versjon av den samme bilen.

 

Og ikke si at det er en fordel Audi må ha ettersom de er så proffe på firhjulstrekk. Da må i såfall SAAB få delta med turbo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HolkestadRacing

jan her: mines enginering er sikkert bra det , menn mtm har jo trimma en tt til 750 rååååmade ponnia . og den har de tekt å slå farstrekorden til Maclaren F1 på ca 400. Og e skal love dokke at hvis de hadde rigga den tten til bane hadde den sikkert kjørt fra den forbanna japsebilen . TT rula jo det tyske mesterskapet for standardbila.

 

Tyske biler er best

 

Ja leste om denne bilen i nye Autofil. Sinnsyk kreasjon fra MTM!!!

Går visst noe helt sykt jævlig, rett frem.

Bilen hadde ikke bremser, og var egenetlig udugelig til annet en å kjøre fort fremover.

Skal ikke være så sikker på at den hadde hengt på selv Mine's bilen, fordi den er bygget totalt motsatt. Ikke max power/fart, men å fungere bra på bane med skikkelig bremser og respons.

Så det så ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Audi er ikke mer overlegne i DTM enn at de må ha dispansasjon fra reglene! Bilen var håpløs å kjøre bygget etter boka, så de måtte forlenge den! Typisk Audi at de må ha egne regler for å delta. Når 4- hjulstrekk (som Audi var alene om og scoret stort på) ble forbudt i BTCC trakk de seg ut og satset på Le- Mans der reglene var friere! Det er greit å vinne race når reglene kan tilpasses bilen, og ikke omvendt!

 

Tror jeg har spurt om dette før, uten å få no svar: Hvor har du dette fra ? Betviler ikke at du har rett, men liker å lese det fra en sikker kilde før jeg tar det for god fisk ;)

 

Og som jeg har svart deg før på grunnen til at de trakk seg ut: De markedsfører alle sine biler med Quattro som en av sine store styrker, hvorfor i all verden skal de gidde å delta i en standardvognklasse med en FWD bil da ? Det passer ikke med merkeprofilen deres. Er man en dårlig taper kan man formulere det som du gjør.

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hvorfor driver Skylinen å sjekker "dø-vinkelen" midt i svingen ett par ganger... ser ut som noe ligger der spør du meg..

 

nr 2.. Skylinen lå foran, hvem som lå bak, og hvor de lå er det ingen som vet :)

 

nr3: Det var en skyline på japsetreffet, mange her inne kjørte vesentlig bedre runder enn den på banen.. .. så det er tydeligvis mange som har biler her inne som "denger" skyline R33 med 550hk! DET er ganske sykt..

 

nr4: på Gatebil for ett par år siden var det "grombiler" utpå banen en gang i timen eller no... for morro skyld sto vi gang på gang og klokket diverse biler, mange runder... noen av de desidert grommeste bilene kjørte dårligere runder enn vanlige biler på mellom 100 og 200hk.. (ja faktisk klokket jeg en A3 1.6 til bedre runder enn en 911 Turbo! )...

 

Fet film, bilen gikk godt! :D :D VIL HA! :D men ta det nå for hva det er :)

 

Hvem er det som kjører på bane med gatebil for å ha best runde tid??

 

Jeg vil anta at de fleste som kjører på bane kjører for å sladde litt, teste bilen, sjekke hva den klarer... og ikke nødvendig vis satse liv og lemmer på å få den beste runde tiden.

 

Og du... for å få målt rundetid er man avhengig av skikkelig måle utstyr.

 

Hva vet du om kanskje de rundene du målte så slakka en bil av i den ene svingen... resultatet = dårlig rundetid = (ifølge deg) treg bil..... :rolleyes:

 

hmmmmmm

 

Men det som slår meg mest er at faktisk ingen her har sagt "wow fy faaaaaen den skyline går! Den var feeet"

 

Dere er opphengt i å finne "unnskyldninger". Hva med å vokse opp og se forbi japse/ europer og heller gi respekt for at bilen er det den er.

 

:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår