Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Er det virkelig noen som hater biler så mye?! Brenn i helvete!!! onfiredevi fucku Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Faen i helvete da, er ikke så langt unna meg. Brenn i helvete!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 "Mannen ble pågrepet i Osterhaugs gate i åtte-tiden søndag morgen, men om han blir siktet er fremdeles uklart. " :confused: Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 "Mannen ble pågrepet i Osterhaugs gate i åtte-tiden søndag morgen, men om han blir siktet er fremdeles uklart. " :confused: Først skal vel en rettsmedisiner vurdere om han var sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Dette har jeg hørt altfor mange ganger før, og det ender ofte med at svina blir erklært dette deretter. Håpløst lovverk spør du meg! Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Først skal vel en rettsmedisiner vurdere om han var sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Dette har jeg hørt altfor mange ganger før, og det ender ofte med at svina blir erklært dette deretter. Håpløst lovverk spør du meg! jepp med dagens regler kan du drepe/legemsbeskadige :hammer noen, hvis du så stikker hjem popper noen hyppere styrter de med en del sprit og tar en bong... kan du slippe unna fordi du var "utilregnelig i gjerningsøyeblikket" hørt på maken til sludder Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 skulle vært henrettelse for sånt :fire: Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg