Capiciti Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hello, Har da "kjøpt" meg en nissan primera GT, 98 modell. Har ikke betalt den enda, men alt er "i boks" så jeg satser på å ha den i garasjen i slutten av neste uke. Hva synes dere andre GT eiere om bilen? Positive/ evt. negative sider? Er selv meget fornøyd med kjøpet :) Her er et bilde av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Gratulerer med ny bil! Den ser fin ut! Har kikket på denne bilen selv. hvis det er den som stod på autodb.no? Men vist det er den har du sjekket den for heftelser ? Når jeg kikket på den hadde den heftelser på 135000- Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Takker for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Først av alt: Hvis det sons of haukeli sier stemmer, så sjekk den for heftelser og få ordna opp i det greine der FØR du betaler. Hvis dette allerede er ordna opp i, så må jeg bare gratulere deg med en fin fin bil som kommer til å gi deg mye glede, så lenge du passer ordentlig på den. Jeg er storfornøyd med min. Eneste er standardproblemene på Primera..dørhengsler som sekker litt, foringer på multi-link og sånne ting..ellers har jeg ødelagt mer ved uhell, enn det bilen har klart å ødelegge selv. Nå har jeg bare hatt den ett år men, etter det jeg kan fatte og begripe er dette veldig solide biler, og jeg har nok fått sterke følelser for jenta mi :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Ser ut som en forholdsvis strøken bil på det bildet der i alle fall... Velkommen i Primera familien!! Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Takker :) Ok, ja men det var jo ikke så verst. Ja det er ordnet opp med heftelsen, bankene skal ordne det sånn at betalingen går rett til lånet på bilen, sånn at det ikke går gjennom eieren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Skikkelig fin den, jeg vurderte faktisk å kjøpe den for ca 1 år siden. Av eieren før han du kjøpte den av nå :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Grattis med finfin bil! Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Det er godt å høre at heftelsene er ordnet opp i ! Så nokk en gang gratulerer med fin bil! cheers Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hehe jepp! Gleder meg som en unge til jeg får den! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Grattla med GT:) Meget bra biler. Jeg er storfornøyd med min 98mod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Velkommen i familien :hug: Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Takk, Takk cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nydelig bil du har fått deg der :wave Velkommen til familien og forumet, her er du alltid velkommen hellothere Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Fantastisk god bil å kjøre...og den fortjener et skikkelig luftfilter og effektanlegg/potte - for en lyd ! Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg