Subwoofah Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 nydelig bil!! Velkommen i primera family`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Grattis med sjefs bil.. Primera GT er gøy! :) Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 har da greid å kræsje godbiln... bilen blir kondemnert og jeg må ha meg en ny bil.. så dett var dett :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 har da greid å kræsje godbiln...bilen blir kondemnert og jeg må ha meg en ny bil.. så dett var dett :( vedlig synd! deler til salgs? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 synd som faen! Som mannen her over spør om deler til salgs? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kondemnert? så kraftig smell ? hva skjedde da? bilder???? tok en lyktestolpe med min.. krmt.. men ser ut til og ordne seg Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capiciti Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 nei har ikke bilder, men jeg fikk sleng etter en sving, og havnet i bergveggen med hekken først, så fronten, og opp på vegen. så det er bak på bilen som er skadet verst. men fronten og er jo en del skadet.. MEN onkelen min har primera så han har planer om å kjøpe bilen min som delebil, men jeg vet ikke hvor mye deler han skal bruke... jeg kan jo si ifra vis det er noe som skal selges... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg