Gå til innhold

Tema: max senking av A4.

Ranger emnet

[TT]

Anbefalte innlegg

Jeg har pr. dags dato 30 'orginal' senking fra tyskland. Synes dette er for lite, har lyst på 60mm senking eller mer?!?! Med tanke på hjulbrønner, svinging, stivhet ++++

Vil det gå med 225/45R19 hjul? Har bare funnet et kit, det er på NBS og koster rundt 11000,- synes det er litt mye. Noen tips? Hvordan er det og shoppe sånt på nettet fra utlandet. Kipt og reklamere på det hvis det er kjøpt fra feks tyskland..

Noen som har bilder av senka a4'er (b5)? Med konkret fakta om senking?

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 60forann, 40bak, ser helt ok ut, Men kjøpt Justerbart.

Var på Eu kontroll idag, kom ikke gjennom fordi det ikke var noe luft mellom dekket og Hjulbuen, så nå må jeg valse.. ;(

av dekk/felg har jeg, 235/35/19 med felg på 8,5*19"

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan trur du dette vil bli med 225/40/18" TropiX? Trur du det vil bli like trangt? Har tenkt til å bestille 60/40 komplett dempere og fjører.

ja, jeg tror det vil bli trangt, istedenfor å kjøpe dempere og fjærer, så kjøper du komplett justerbart senkesett.. skal jeg hvertfall neste gang.

Er jo ikke så dyrt å valse hjulbuene heller har jeg finni ut.. rundt 300kr pr. hjulbue, etter hva folk har fortalt meg.

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med ca 80-90mm senk.. Justerbart som er senket i bånn + litt til.. 4 cm fra bakken og opp til laveste punkt under bilen.. :driving

Bilder i profilen er gamle... :)

På a4`n ??? Eller Jettan?

Du er jo bare nødt til å vise bildet av bilen din? :P

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe jetta lengere.. Er skjelden her inne, så har vel glemt gjort om signaturen.. hehe... Er på A4'n ja... Har ikke noe bilde av bilen min nå etter jeg har senka den mere..

Var det deg jeg pratet såvidt med på treffet på våler forrige helg?

Tenkte ikke noe over at den var så lav, men du har kanskje ikke sideskjørt, eller er det jeg som er på jordet nå? :p

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det deg jeg pratet såvidt med på treffet på våler forrige helg?

Tenkte ikke noe over at den var så lav, men du har kanskje ikke sideskjørt, eller er det jeg som er på jordet nå? :p

Ja var vel det... Jeg har 0 plastikk.. Kun lakkert helt ned, senk og felger + div utvendig.. Skal jo sies at det ikke er noe 18" eller 19" som står på da.. Kjører med 8,5*17 og senket ganske mye på det... Så er jo ikke rart den blir lav under... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har tenkt til å kjøpe senkesett til min nyinkjøpte A4.

Ikke sikker på om jeg skal gå for bare fjærer, fjærer+dempere eller justerbart.

Kostnaden har jo en viss innvirkning... ;)

Men ang justerbart: Hvordan vil hjulvinklene bli når man justerer høyden?

Hvis jeg tar 4-hjulskontroll med 30mm senking, hva skjer da når jeg justerer til f.eks, 60 eller 80mm senking?

02 Toyota Hiace

05 Yamaha R1 - banesykkel

08 Honda CBR1000RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider