Gå til innhold

Ny Motor til Vectraen

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har eg ikkje lov å ha neon heller no?

E no vel lov å ha det montert??? eller?

Om du kan montere turbo på den, kan ikkje eg svara på.

Mest sannsynleg så skal nok det kunne gå det også...

Men hugs å ta av neonkittet ditt under bilen før PKK-en då:)

Lys under er ikkje særleg populært hjå kontrollørane:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre for å settje deg endå meir i tvil, så har eg sjekka bremsane dine på www.carparts.no , og der er det dei same bremsekalippane og skoene for C20NE og X20XEV.

Med andre ord kan du settje inn ein 2 liter 16v, utan å måtte oppgradera bremsane dine.

Leidningsnettet må nok likevel byttast ut.

No må eg diverre leggja meg, skal tidleg på jobb i morgon. :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for hjelpa ;)

Leggings her og no ja..

Berre for å settje deg endå meir i tvil, så har eg sjekka bremsane dine på www.carparts.no , og der er det dei same bremsekalippane og skoene for C20NE og X20XEV.

Med andre ord kan du settje inn ein 2 liter 16v, utan å måtte oppgradera bremsane dine.

Leidningsnettet må nok likevel byttast ut.

No må eg diverre leggja meg, skal tidleg på jobb i morgon. :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å sette in en c20xe altså 16v er en smal sak i din bil !

trenger ikkke gjøre noe annet enn å bytte motor nettet og motor ,og hvis du vil girkasse .

bremsene er like opptil v6 og turbo

så sant du ikke har tromler bak da !

ledningsnettet er jo bare ei kontakt , skjønner ikke hva som skal være vansklig med det ? :hvaskjera

Opel Astra G Coupe Turbo

Opel Vectra A Turbo !!R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledningsnettet en kontakt???

Kanskje, om du blant annet dropper motorlyset i dashen, kobler bensinpumpa direkte på tenningen og lignende.

Men, jeg har som sagt ikke gjort dette, så hvor mye som må kobles er jeg ikke helt sikker, på, men mer enn en kontakt er det iallefall.

skal vi vedde !

det sitter EN kontakt på nettet som går fra dashbordet en rund en med masse tapper inni ! den går bl.a til starter ,dynamo osv !

motornettet sitter jo på motor å trenger bare plus , og koble den til hjernen og dem 3 små kontaktene som sitter ved siden ! en grønn hvertfall og 2 svarte !

så det så !!!!!!! :wave

har gjort dette !!!!!

Opel Astra G Coupe Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med blomdals høggen..

Han sa det var veldig enkelt å sette i 16v...

men viss eg setter i 16v. og skal ha bilen inn til eu godkjenning.. Hva skjer da? Må eg betale så og så masse per hk?

det du må gjøre er å godkjenne bilen din med 16v.

ikkenoe problem det ! bare reis på opelverkstedet i nærheten av deg å få dem til å se på det å skrive ut en anbefaling om godkjent ombygging , så rieser du på biltilsynet og godkjenner .

er ikke noe problem når det bare er 16v !!!

Opel Astra G Coupe Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey...

Men koster det noe å få den registrert med denne motoren?

har du msn du..? kan eg få adr di.. har vel litt spørsmål..

det du må gjøre er å godkjenne bilen din med 16v.

ikkenoe problem det ! bare reis på opelverkstedet i nærheten av deg å få dem til å se på det å skrive ut en anbefaling om godkjent ombygging , så rieser du på biltilsynet og godkjenner .

er ikke noe problem når det bare er 16v !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider