Gå til innhold

Lite skilt...

Ranger emnet

mANlAC

Anbefalte innlegg

Politet KAN reagere sterkt på det.. noen steder gir dem faen.. noen steder for du beskjed om å bytte.. noen steder får du bot..

Den er roger :) Takk for opplysningan..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politet KAN reagere sterkt på det.. noen steder gir dem faen.. noen steder for du beskjed om å bytte.. noen steder får du bot..

Regner med at du ikke får kjøre videre før du setter på riktig skilt iallefall..

Det hendte med kimoajajaj her på forumet. Se HER

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan informere deg om at dette ikke går, man får ikke små skilt foran lenger.. rett og slett.. kom nye regler for en liten stund siden. lite skilt foran.. nope.. sorry mac.. no can do. desverre.. hadde et sabla styr med å få skilt foran på en bil fra USA som ikke har plass til stort.. endte opp med at vi måtte "lage" et nytt sted på fronten å sette skiltet.. vi prøvde oss med argumentasjonen om at "det er ikke plass til stort skilt i orginal utsparing" men det holdt ikke.. skiltet sitter nå montert midt på ei flate på fangeren.. med ganske mye bøy på seg, det er sikkert mulig å fest skiltet ditt et annet sted på fangeren også.. så du får nok ikke lite skilt du heller.. sånn er bare livet.

Nei, vi får se....Skjønner seff hva du mener, og sier....Er helt enig med dere alle...men kommer til å prøve...skal gi dere oppdatering jeg;)

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er klar over dette. men fikk beskjed om at disse reglene var endret.. nå får man ikke lite skilt lenger.. punktum. denne beskjeden har jeg fått ved henvendelse til flere trafikkstasjoner. Kanskje noe med at bilen var bruktimportert.. ikke vet jeg.. men uansett så var jo poenget at mANIAC nok ikke får lite skilt foran på sin bil. og at han bør sjekke dette GODT før han bygger om fanger..

Nå vet jeg ikke om jeg kanskje skrev feil...men det er egentlig ikke snakk om forand, men bakfangeren..:) Mulig det har noe å si....Skjønner jo dette med foran...pga fotobokser, og bomring osv....Dem har jo problemer med dem "vanlige" skiltene med den nye tallene...så skjønner jo dette med "små" skilt da...;)

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider