-Thomas- Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Funker dette bra? uten å skrape noen plasser? civic 93 HB vti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 kommer vel helt an på impresset på felgene... selv har jeg senket min crx 85-90mm med 7,5*17 felger med 205/40/17.. impress på 38. funker fint hos meg. men er bare så vidt.. kanskje kappe litt i hjubuer..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nå vet ikke sikkert, men jeg vil tro det er litt forskjell på bilen din og bilen min!? Hva anbefales av innpress? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nå vet ikke sikkert, men jeg vil tro det er litt forskjell på bilen din og bilen min!? Hva anbefales av innpress? Skal være 45i innpress på felgene på en civic. +- et par tall går bra også. jeg har 21 i innpress på mine felger med 40mm senk og jeg skreller dekkene mine:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Vurderer disse felgene men er som sagt usikker på innpresset, disse felgene blir levert med ET40, skal forøvrig ha 205/40-17 dekk.. felgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Vurderer disse felgene men er som sagt usikker på innpresset, disse felgene blir levert med ET40, skal forøvrig ha 205/40-17 dekk.. felgen 40 Innpress funker fett det. feite felger. gå for de? pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Aner ikke inpresset på felgene mine men skal se om jeg får sjekket det opp imorra. Jeg kjører med 205/40/17 og tror felgene er 7" breie. Bilen min er HVERTFALL senket 60 om ikke mer. Skurer kun ved fullt rattutslag på dårlig vei. Funker fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 orginalt impress er 45... både på din og min... kan ha +-7 som er opp/ned til godkjent. dvs. maks 52 el min. 38 i impress.. 40 i impress ville vel være det sikreste ville nå jeg si... har en kamerat som også har senket sin ca 80-85 foran/bak som har en 92 hatch civic. subber ikke, annet enn når han har fullt rattutslag på humpete vei... dvs. innerskjærmen som blir noe sliten. i værste fall kan du jo somsagt "kutte" litt i skjærmen, evnt valse:)går iallefall innenfor hjulbuer. så naf folka kan ikke si noe på det da... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg