Oleee Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Huff, det har oppstått et problem med kjørelyset mitt og lys generelt i hovedlyktene foran (utenom parklysa) og intrumentbelysning inne i bilen. Når jeg skrur på tenninga, slår kjørelysa seg ikke på, det er helt mørkt...samme med instrumentbelysninga inne i bilen, ABS lampa slår seg på..og varsellampa for håndbrekket er på! :( Har sjekka alle sikringene, men ingen av dem har gått.. alacocaina Vrir så lysbryteren helt til høyre, da kommer instrumentlysa på igjen, men ABS og varsellampa for håndbrekket står enda på, og fortsatt ingen kjørelys..:( Hva har skjedd? Noe galt med tenninga? Takker for all hjelp jeg kan få! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 er 90% sikker på at det er lysbryteren din som har tatt kvelden denne har all lysstrøm igjennomseg, til frontlys og til interiørbelysning etc Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 er 90% sikker på at det er lysbryteren din som har tatt kvelden denne har all lysstrøm igjennomseg, til frontlys og til interiørbelysning etc Sure..? Så nå ista at baklys heller ikke fungerte? Kan det være tenninga? Jordingskontakt som har hoppa av? Hmm... :deng Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 sjekka sikringene da? hvis bryteren er i stykker, og parklys foran ikke lyser, så vil de heller ikke lyse bak Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 sjekka sikringene da? hvis bryteren er i stykker, og parklys foran ikke lyser, så vil de heller ikke lyse bak Alle sikringene er inntakte, alt er i skjønneste orden der :) Men parklyset fungerer når jeg vrir bryteren.. FØR når jeg starta bilen kom selvfølgelig all kjørelys på med en gang, men not anymore.. Skjer heller veldig lite utenifra når jeg vrir lysbryteren til høyre osv.. :( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 test med en annen bryter, lån en av en eller annen, så kjøper du deg ny/huggervare/møllervare ... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 den bryteren er i allefall noe inni granskauven dyr NY.. Har kjøpt en fra møller..og det håper jeg at jeg slipper igjen.. Tror det er noen fra forumet som selger brukt.. 1450 tror jeg brytern kosta da jeg kjøpte i fjor Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er den lysbrytern vanskelig å bytte? Hvis ikke kan du jo bare komme på bort en tur og teste min bryter hvis du trenger? De bryterne får du vel også kjøpt på Ebay, med forskjellig farge på lysene :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 den er som med det meste inne i golf .... Kun og vippe det ut og ta av kontakta Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er bare å ta seg en tur på høggern med store lommer det da:) Jeg har pleid å vippe den ut bare, men etter å sett litt nøyere på den er det faktisk et slikt spor man må skyve med et tynt flatt skrujern. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Jeg har en sånn helt vanlig lysbryter uten tåkelys foran og høydejustering til salgs om det skulle være interessant ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Men er vi sikker på at det er lysbryteren da? hellothere Verken instrumentbelsyninga fungerer, varmeapparatet eller vindusviskerne fungerer! :( Sammen med lys også.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Men er vi sikker på at det er lysbryteren da? hellothere Verken instrumentbelsyninga fungerer, varmeapparatet eller vindusviskerne fungerer! :( Sammen med lys også.. Du får prøve å låne en bryter fra en annen golf 3 i oslo området. Om ikke det går må du vel på feilsøking på Møller Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Men er vi sikker på at det er lysbryteren da? hellothere Verken instrumentbelsyninga fungerer, varmeapparatet eller vindusviskerne fungerer! :( Sammen med lys også.. Jeg vet at i hvert fall instrumentbelysningen har med lysbryteren å gjøre, men vindusviskerne høres litt merkelig ut... På den nye lysbryteren min er det slik at når jeg starter bilen (bryter i 0 posisjon) kommer bare kjørelys på. Når jeg vrir ett hakk kommer instrumentbelysnig og parklys på (kjørelys slukker seff). På siste hakk kommer kjørelys på igjen i tillegg til parklys og instr. Skriver dette siden det ikke er helt slik de vanlige lysbryterne fungerer. Men gjør som alle andre foreslår, prøv en annens bryter og se. Tar så mye som 30 sek å bytte... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er bare å ta seg en tur på høggern med store lommer det da:) Jeg har pleid å vippe den ut bare, men etter å sett litt nøyere på den er det faktisk et slikt spor man må skyve med et tynt flatt skrujern. Det er egentlig bare en tapp på venstre side som du kan presse inn med fingeren for å få den ut :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg