Gå til innhold

Lysproblemer!!

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Det er egentlig bare en tapp på venstre side som du kan presse inn med fingeren for å få den ut :D

Prøvde å ta ut lysbryteren med zoom ista, men hos meg satt det inni helsikes fast! :deng Prøvde å bende og tøye, men det funket ikke :( Men skal den lysbryteren ha noe å si når ikke varmeapparatet eller vindusviskerne fungerer? :aug:

Forslag til andre ting..? Takk for rask respons gutta!! :pray

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ta ut lysbryteren med zoom ista, men hos meg satt det inni helsikes fast! :deng Prøvde å bende og tøye, men det funket ikke :( Men skal den lysbryteren ha noe å si når ikke varmeapparatet eller vindusviskerne fungerer? :aug:

Kan høres ut som noe med tenningsbryteren...

Du får måle deg litt frem, se om det er strøm her og der.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har sikkert ikke vært ute av dashen før, og da er det en klips som sitter på siden av bryteren, som på en måte går i et spor i selve dashen.. Den må du bøye inn med en tynn skrutrekker , (mener og huske at klipsen sitter på venstre side av bryteren..( anbefales og ta ut abs+airbag varsellampen for og se sporet enklere )

(denne klipsen pleier og blir en del slakkere etter at bryteren har vært ute av dashen et par fjorten ganger..;))

lykke til

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg trur de er noe med tennings låsen din, fordi du veit den kutter jo lys og cd spiller å all den driten når du drar ut nøkkelen, vell og merke vis du he lys bryteren på null, kansje den ''kretsen'' er gåen på noen slags måte.

De er min meining :)

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har sikkert ikke vært ute av dashen før, og da er det en klips som sitter på siden av bryteren, som på en måte går i et spor i selve dashen.. Den må du bøye inn med en tynn skrutrekker , (mener og huske at klipsen sitter på venstre side av bryteren..( anbefales og ta ut abs+airbag varsellampen for og se sporet enklere )

(denne klipsen pleier og blir en del slakkere etter at bryteren har vært ute av dashen et par fjorten ganger..;))

lykke til

Vi skrudde ut ABS+airbag-lampa, og prøvde å bende den løs med skrutrekker, men den satt som bare det.. Merkelig, for min løsna med en gang.. Men lysbrytern skal vel ikke ha noe å si på vindusviskern?

Oleeee, du kom deg hjem trygt i går? ;)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skrudde ut ABS+airbag-lampa, og prøvde å bende den løs med skrutrekker, men den satt som bare det.. Merkelig, for min løsna med en gang.. Men lysbrytern skal vel ikke ha noe å si på vindusviskern?

Oleeee, du kom deg hjem trygt i går? ;)

Var en FARLIG trafikant igår ass, huff.. Måtte ha hodet ut av vinduet for å se klart hva som lå foran meg, når det plutselig er mørkt og attpåtil begynner å regne, og ingenting fungerer..:( Da snakker vi om ha det morro, NOT!

Men tenninga, er dette noe man skal tukle med da? Hm...

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. virker som du har hatt litt problemer med den golfen din i det siste du..

surt :)

Har blitt en del i det siste.. :deng Men sånn er det med alle biler etterhvert også..

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten vedde penger på at det er EL-delen på tenningslåsen din som er defekt. Den er lett å bytte og koster lite.

Vanlig problem på Golf, passat, transporter osv.

Lite er det snakk om? :)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemmet mitt var visst brudd i koblingsboksen(?) da.. :deng Lurer på hvordan det kan ha oppstått? Noen som veit? De la visst en slags ny ledning, usikker ass.. Pappa som satte bilen på verksted igår uten at jeg visste om det, og "sløste" bort 1400kr, men det ble fiksa..:) Men lurer fortsatt på hvordan dette kan ha oppstått..?!? :hvaskjera

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider