Gå til innhold

Volvo 960 - hva bør jeg vite?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Å fytteh r.... Dvs: en cossie er ikke så galt når alt kommer til alt?

Hva med 850 t5 eller liknende? Trim?

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vell. Jeg bare anslo en pris om du skulle få tak i delene nye og ha et firma til å montere dem. 960 har jo en sugemotor, har ikke sett noe mye trimdeler til disse, utenom chip som skulle gi 238hk i 3.0. Er dyrt å trimme sugemotor, så sats på turbo å sats heller høyere. Trenger ikke å være så dyrt, men om du ikke skrur selv så burde du nesten kjøpe deg en S80T6 eller en annen bil som har litt gamp orginalt å heller få den chippa og bytta automatkasse på med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så en 850 T5R er et lettere utgangspunkt?

Ikke turbo på 960? Håpet/trodde det..:(

Min far har en slik S-80 ja, men blir litt i det dyreste laget for en nylig dimmet fattig militær gitt;) Bil i max 150 000kr sjiktet er vel mer hva jeg har å rutte med i første omgang...

850 el 960 er vel det store spørsmålet da......

Beklager at jeg maser, men når jeg endelig har fått tak i noen som kan Volvo (og ikke er partisk forhandler på billia) så er det lett å spørre for mye... ;)

Christoffer

`98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi

X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240

X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider