virtual Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Har lenge tenkt å bygge en ny hatthylle i enten sponplate eller finèr.. Så en dag begynte jeg å ta ut den hatthyllen som er der fra før av, og oppdaget at nakkestøttene var veldig i veien.. Fant liksom heller ikke ut hvor de var festet.. Noen som har erfaring med dette? Må ha dem ut for å få inn den nye hatthyllen.. Og hvor får man kjøpt sånn solskjerm i frontruten? Gjerne med Volvo font på eller noe.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 du må ha ut baksete, og bak ryggen til baksetene sitter det noen bolter som holder fast nakkestøttene. hvis du gjør dette, blir det å ta ut hatthylla en lek ;) sånn decal i front kan få tak i der som de lager f.eks reklame til firmabiler osv.... i larvik f.eks så har vi noe som heter kursiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hvordan er det å ta ut baksetene da? Er det mye arbeid? Er det ingen webshops eller noe som selger ferdige decaler? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 nakke støttene mine var det bare å trekke opp! slike dekaler får du på dekaltrim.nu å det er sikkert mye billigere å dra på en skilt og dekor butik! å slikt er det sikkert i bodø og! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_stian Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Nån av nakkestøttan e skrudd fast, men går ann og lur ut hatthylla uten og ta ut nakkestøttan.. men ta ut setet for du må jo ha av alle "klipsan" som hold hatthylla fast.. Hatthylla på 740 e jo ikke rare greia da... Bokstavfabrikken i bodø e ikke så jævla dyr på og legg dekal i frontruta.. tintorama gjør vell også det.. e ikke helt sikker, men i allefall bokstavfabrikken!... Siter http://www.proride.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Her er et bilde av hatthyllen min som er laget i MDF. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 lag det i MDF, ikke spon eller kryssfinèr. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 på min 86 modell vart faktisk ganske enkelt å få ut nakkeputene. slå til seteryggen ca 15-20 cm ned fra kanten. deretter holder du press, og så er det bare å dra opp nakkestøttene. står i hayne`s boka også ;) Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Her er et bilde av hatthyllen min som er laget i MDF. Har du mål på hylla? Og hva er MDF? :confused: *litt flau* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har desverre ingen mål, det er bare å ta ut orginalhyllen, og så måler du selv avstand hit og dit.. og så får du kappe og styre helt til det passer som du vil. MDF er en tykk sponplate:) Holder kjempebra! Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 angående nakkesttter, mine er det are å dra rett opp.. 89'.. mdf er sponplate, bare satt sammen med sinnsykt trykk, lim og høy temp, det som kan kales sintret sammen(?) også er det helt dødt og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 angående nakkesttter, mine er det are å dra rett opp.. 89'.. mdf er sponplate, bare satt sammen med sinnsykt trykk, lim og høy temp, det som kan kales sintret sammen(?) også er det helt dødt og.. Mine og, satt litt første gangen men nå flyr de lett av. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_740 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Bilde av hattehylla mi(blir svart interiør;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 så jævli bra ut! :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 så bra ut det der, men fattig uten nakkestøtter! (haha var det ikke det vi blei enige om tore!? *refinement!) uansett, hvor kjøpte du den blanke porten? kunne tenkt meg en FEIT i hver ende av hattehylla..evt. om jeg må krype til korset og hive i noen 6nier jeg også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg