Gå til innhold

bass

Ranger emnet

stubb

Anbefalte innlegg

hei.. for og mere bass inn i cupeen, lønner det seg da og lage luftporter i hatthylla? dem sa at det funka på strømmen bilradio, men lest her tidligere at det ikke lønner seg..

* Subaru Impreza WRX STI

-Volvo 240 Turbo prosjekt

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

-Volvo 740 Gl, Volvo 740 "R",-Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også veldig nyskjerrig på åssen jeg skulle gjøre for å få nok guffe inn i kupèen, men ble fraråda alt av porter å drit.

så nå kjører jeg lukka kasse med 2x10" med elementa retta inn mot seterygen, og har tatt av den isolasjonsplata som er festa på seteryggen samt den gråe skiluke plast-tingen. så har jeg alltid det armlenet nede, og bretta opp den skinnlappen der. og for å si det sånn, det dunker "helt greit";)

veit ikke om det er mulig å få det til bedre..jeg er ihvertfall mer en nok førnøyd! skal også få blacklight forran kassa inni hullet der..så viser elementene litt bedre igjen også..blir tøft:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men nå har det seg sånn at jeg har 2 12", og dem er det ikke plass til innunder ved hatthylla. Dem blir for høye. Burde jeg heller skaffe meg 2 10" og ha dem inn mot ryggen da, sånn som du har B230ft?

* Subaru Impreza WRX STI

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske enkelt egentli! viss du tar skrån i samme vinkel som seteryggen så ska d gå akkurat! å kassa e ca.29,5cm høy viss itj æ tar helt feil så ska d gå ganske bra! funke iallefall veldi bra t mæ! har æ fått t å legg ut bilda hær så skulla æ ha gjort d men vet itj korrdan!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske enkelt egentli! viss du tar skrån i samme vinkel som seteryggen så ska d gå akkurat! å kassa e ca.29,5cm høy viss itj æ tar helt feil så ska d gå ganske bra! funke iallefall veldi bra t mæ! har æ fått t å legg ut bilda hær så skulla æ ha gjort d men vet itj korrdan!

kommer veldig ann på åssen elementer du har da.. med kickeren min hadde jeg ikke sjangs... så nå ligger den trygt nede i reservehjulsbrønnen... regner med at jeg skal utvide det skihullet litt... kanskje få bort litt av hattehyllen.. får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elementa mine er 32cm, har veldig tykk kant. Får se i morra hvor skrå dem må stå isåfall for og få dem innunder.. har målt til 29cm fra hatthylla til gulvet.

* Subaru Impreza WRX STI

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er de pentagon subba ja.. har bytta alle høytalera i dørene til xplod og har xplod monoblokk, kommer dvd spiller til uka....har lyst til å få skikkelig trykk i bilen, burde jo få det med det utstyret? litt hvertfall

* Subaru Impreza WRX STI

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elementa mine er 32cm, har veldig tykk kant. Får se i morra hvor skrå dem må stå isåfall for og få dem innunder.. har målt til 29cm fra hatthylla til gulvet.

Jeg tenkte iallefall på å ha elementet mitt over tanken men magneten subber neddi når jeg har den på skrå... og da hadde det iallefall ikke gått med noen cm med MDF under... blir vel kanskje 10" neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ta å titte litt i morra, men er stygt redd for at magneten kommer til å butte, tror den blir litt for stor...hvordan blir det å bruke sponplate i stede for mdf? blir det for dumt?

* Subaru Impreza WRX STI

-Ford Fiesta Sport 01

-Volvo 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider