espsko Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det er ikke den Lotusen som er på bildet der som vant, det er den hvite Lotusen i "The Spy Who Loved Me" som ble gjort om til u-båt når Bond kjørte utenfor en pir.Synes det var bra at Mustangen fra Bullitt kom så langt opp på lista. Ah, sorry. Det er godt det er noen med mer peil enn meg her. :wave Editerer posten og legger inn riktig bilde. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ah, sorry. Det er godt det er noen med mer peil enn meg her. :wave Editerer posten og legger inn riktig bilde. :rolleyes: Det er bra, og jeg er enig med deg at den DeLorean blir litt bedre husket når det gjelder film-biler. m'm Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg