Gå til innhold

Jom justerbart senkesett

Ranger emnet


OddArild

Anbefalte innlegg

tittelen sier sitt, å det jeg lurer på er om noen her har erfaring med det senkesette? Dem har det på autospar til 4499,-..

Veldi billigt, så lurer på hva kvalitet det er, men vill bare ha noe billigt nå uansett. Blir enten det, eller 80/80..

Senkesettet må være stivt å godt:)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp billig og kjøp to ganger ( oversatt til norsk ) sier altid en klok mann som har mye peiling og skriver på dette forum...

 

 

cheers

 

:D Buy cheap, buy twice er noe jeg fort lærte

 

Tyskerene sier vel noe sånt som mann spart nicht am falsche ende (unnskyld tysken, aldri lært det fra noe annet enn tyske tuning blader)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp billig og kjøp to ganger ( oversatt til norsk ) sier altid en klok mann som har mye peiling og skriver på dette forum...

 

 

Har du kjøpt bilen som du har i aventaren din ? eller har du stjelt bildet ??

 

Jeg har stjelt bilde :) snakka med han som eide den før..Han hadde ikke noe imot at jeg hadde den som avatar :) Akkuratt lik min bil :) bare jeg har sota lykter rundt om..bra ordtak :)

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår