magnus_primera Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Kjøpt meg turbotrykksmåler nå, slik med 7lys på, hvordan fungerer egentlig det? Er en knapp på den, er det den man styrer lysene med? Hvor skal alle ledningen, orange,svart,gul og lilla. Er vel egentlig den lilla jeg lurer på, de andre er greie. Vil ha konstant rødt lys, trenger ikke muligheten til å forandre på lysene.. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Kjøpt meg turbotrykksmåler nå, slik med 7lys på, hvordan fungerer egentlig det? Er en knapp på den, er det den man styrer lysene med? Hvor skal alle ledningen, orange,svart,gul og lilla. Er vel egentlig den lilla jeg lurer på, de andre er greie. Vil ha konstant rødt lys, trenger ikke muligheten til å forandre på lysene.. Er det autogauge du har kjøpt?? Om det er det veit jeg hvor ledningene skal. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Er det autogauge du har kjøpt?? Om det er det veit jeg hvor ledningene skal. Helt korrekt, er autogage, har koblet det slik jeg trodde det skulle være, da ble det faktisk korrekt, men den lilla er fortsatt til overs, hvor i huleste skal nå den være? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Husker måleren hvilken farge du hadde når du slår av og på det? Mener den kanskje var huske strøm. Skal sjekke etter når jeg kommer hjem om ikke lenge. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Husker måleren hvilken farge du hadde når du slår av og på det? Mener den kanskje var huske strøm. Skal sjekke etter når jeg kommer hjem om ikke lenge. Nei, den husker ikke fargen, og det irriterer meg grønn. Men den lilla skjønte jeg hva var, det er til nålen, fargen på nåla. så den koblet jeg sammen med styrestrømmen. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 STemmer det. Hehe. Mener det er gul som skal gå direkte til + (altå konstant strøm) og den (nærmest) rød som skal være bryter strøm, altså den du kan ta innom lys bryteren din på ratt stammen feks. Men skal sjekke dette snart. Legger ut en svar snart. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 STemmer det. Hehe. Mener det er gul som skal gå direkte til + (altå konstant strøm) og den (nærmest) rød som skal være bryter strøm, altså den du kan ta innom lys bryteren din på ratt stammen feks. Men skal sjekke dette snart. Legger ut en svar snart. Okey nei jeg tenkte mitt jeg, at rød var strøm og gul var styrestrøm, så da har jeg koblet feil.. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Nå skal vi se. Har studert litt nå, sånn jeg har gjort det så er Gul konstant strøm (rett på pluss på batteriet eller noe som hele tiden har strøm), rød og lilla er begge koblet sammens inn på bryter spaken min til lysa, svart til jord. Håper du får dette til sånn at du slipper stille fargen hele tiden :) PS: satte også en større sikring på frontlys spaken som jeg koblet rød og lilla inn på. Lykke til.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Nå skal vi se. Har studert litt nå, sånn jeg har gjort det så er Gul konstant strøm (rett på pluss på batteriet eller noe som hele tiden har strøm), rød og lilla er begge koblet sammens inn på bryter spaken min til lysa, svart til jord.Håper du får dette til sånn at du slipper stille fargen hele tiden :) PS: satte også en større sikring på frontlys spaken som jeg koblet rød og lilla inn på. Lykke til.. Takk for det, da må jeg gjøre noen endringer, men det skal nok gå bra. Den bryter spaken til lysa, var den lett å finne igjen? Hvor fant du den? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg koblet meg inn på ledningen på ratt stammen. Tok et volt meter å målte hvor det ble strøm da jeg skrudde på bryteren. Ikke veldig vanskelig. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg koblet meg inn på ledningen på ratt stammen. Tok et volt meter å målte hvor det ble strøm da jeg skrudde på bryteren. Ikke veldig vanskelig. Nei, det var jo det jeg tenkte å, søkte og søkte, men fant ikke den ledningen!! ;( Får se etter engang til idag, da jeg må omplassere ledningene.. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Nei, det var jo det jeg tenkte å, søkte og søkte, men fant ikke den ledningen!! ;( Får se etter engang til idag, da jeg må omplassere ledningene.. Kan se etter hos meg, når jeg er ferdig på jobb, hvilken ledning det var jeg koblet meg inn på, ta et bilde å legge det ut :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Kan se etter hos meg, når jeg er ferdig på jobb, hvilken ledning det var jeg koblet meg inn på, ta et bilde å legge det ut :) Nå er det i orden, nå husker den også har jeg fått plugget den på ledningen til lysa på rattstammen. Var ikke så ille, bare man leter litt =) Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Nå er det i orden, nå husker den også har jeg fått plugget den på ledningen til lysa på rattstammen. Var ikke så ille, bare man leter litt =) Glimmrende :) Da fungerer det for deg også :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg