Hansy Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Her er mine bilder fra vålerbanen den 20.august,flott vær,fine biler og masse flotte damer! :D Bilder fra italiensk dag Jeg vet mange er veldig mørke,det er pga instillingene på kameraet..dessverre..:( En liten smakebit: Åi,ble kanskje en litt stor smakebit..men hva gjør vel det?? :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ja eg lå mitt i alfa romeo gjengen fra åsane til voss og fy faen for en idiot kjøring av dere, av det eg så skal dere være gla det gikk bra Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ja eg lå mitt i alfa romeo gjengen fra åsane til voss og fy faen for en idiot kjøring av dere, av det eg så skal dere være gla det gikk bra kan ikke ha vært helt borte du heller da? om du lå midt i køen med idiotkjøring over lengre tid ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 lå vel bakserst etter noen etter noen minutter Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 * se stygt på jensemann * :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Vegard her en av de som kjørte til ID eg vett ikke helt om det var meg du såg, men ja unskyld meg for at eg prøver ta igjen et par fartsglade folk som ligger over grensa... og om eg ikke hadde tatt dem igjen vett eg ikke om eg hadde funnet veien til vålerbanen... Hilsen fornuftig Alfa Romeo kjører Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 skulle gjerne hatt noen bilder av en masarati biturbo som kjørte på banen iløpet av dagen! noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvorfor er det aldri russisk eller polsk dag på vålerbanen? :hammer Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 * se stygt på jensemann * :D Jeg var verken innom Åsane eller Voss. Skal ikke nekte for at jeg kjørte friskt, men ingen "syke"/farlige forbikjøringer osv. Vil påstå at jeg utgjorde mye mindre fare enn "bestemor" i 50 i 80'en. Kjørte så dekka kvein, men det skulle heller ikke mye til.. gt-tuner: Jada, alfafolket kjørte fort, men så ble nå noen av de frakjørt av folk i Opel Combo osv.. Vil ikke kalle det ett særfenomen at alfasjåfører kjører værre enn andre bilinteresserte. F.eks han E36-kødden som kjørte forbi oss utenfor Kongsberg. Jævlig kjøring, mye verre enn det jeg så noen av alfasjåførene kjøre. JChe: Det har vært forsøkt gjennomført men ingen av bilene har klart turen til banen. Dvs. de som har klart har ikke bestått teknisk m'm Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 JChe: Det har vært forsøkt gjennomført men ingen av bilene har klart turen til banen. Dvs. de som har klart har ikke bestått teknisk m'm :drive2 hehehe... Nei det er vel ikke så enkelt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 havnet imellom den første Alfaen på bildene der og en annen nyere Alfa på vei gjennom gjøvik, sikkert på tur tilbake... Pen bil og go'lyd :D Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg