Celica rules! Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hei.. jeg tenker på å kjøpe meg corrado g60 men jeg har hørt mye rart om denne g60 laderen!.. er denne motoren no bra?? tåler den mye eller må den overhales en gang i halvåret?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 motoren skal være nevneverdig bra, men g-laderen er mer det skjøre punktet.. Trenger ikke og overhales hvert halvår, så lenge du kjører rolig når motor og g-lader er kald.. Men dette kan sikkert poloclassic svare deg mye mer profft på, ( regner med at han ser topicen ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 har hørt at den bør overhales hver 10.000km. Er jo mulig å bytte ut G-laderen med en turbo..? Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 har hørt at den bør overhales hver 10.000km.Er jo mulig å bytte ut G-laderen med en turbo..? Det hadde ikke jeg giddi ass.. Tenk Du har krefter helt fra bunn av med en kompressor men på turbo så slår den inn etter bare så så mange tusner.. Men det er sikkert greit med turbo men Kompressor! Lenge LEVE!;) cheers Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Holder å overhale ved ca 40-50 000 km, så den kan nok gå noen år mellom hver gang. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ladereen skal overhales hver 50-80000 km avhengig av kjøremønster og ladehjul Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg