Gromit Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Gamlebilen ligger her http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=857824 Fillern at du bor så langt unna :( pssj. Tar 9 timer med nattbussen fra Oslo :) Og dere andre. :fire: SLUTT Å KJEKLE SOM GAMLE DRITTKJERRINGER / FJORTISSER :fire: 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Da var 240n solgt til en hyggelig kar fra Sykkylven. 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hvor mye fikk du for 240n ? bra familie bilen er på plass for ungen kommer da :) Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg solgte den for billig. 17,500 med nye bremseklosser,regreim og clutch. Den har gått 296750 km. Lite rust også så. men pytt pytt. den forsvant å det var det viktigste. Ungen kom den 18 så nybilen ble det fort bruk for ja :) Automat er så sykt deilig 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Men falle SÅ DYPT som å kjøpe Vw da!! Det går ikke.Kjørte en passat tdi i en mil - da jeg kom hjem var ryggen hørselen ødelgat. Det er sant. Får mye fine Volvoer til samme pris. Hvis du sleit med hørselen etter en tur med den, så skjønner jeg ikke hvordan du orker din egen 240..hehe....selv syns jeg det er digg lyd i din da, men hvis det er øra det står på så..;) Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg solgte den for billig. 17,500 med nye bremseklosser,regreim og clutch.Den har gått 296750 km. Lite rust også så. men pytt pytt. den forsvant å det var det viktigste. Ungen kom den 18 så nybilen ble det fort bruk for ja :) Automat er så sykt deilig oki, grattulerer som far da :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 merking at dere ikke bare kan grattulere? Volvo er ikke verdens beste bil.. vertfall ikke når de er 20 pluss. Har selv hatt flere 240er og 740er. 740en var meget god og kjøre. Og at det bråker mer i en ny passat :rolleyes: en det gjør i en 240... det er vel litt og dra i. Vil heller kjøre langt i disse en disse Men det er vel smak og behag :thumb 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 merking at dere ikke bare kan grattulere? Volvo er ikke verdens beste bil.. vertfall ikke når de er 20 pluss. Har selv hatt flere 240er og 740er. 740en var meget god og kjøre. Og at det bråker mer i en ny passat :rolleyes: en det gjør i en 240... det er vel litt og dra i. Vil heller kjøre langt i disse. Men det er vel smak og behag :thumb Du fant ikke styggere interiør i 240'n vel? Tviler på at du fant noe som var penere i VW'n også... Du sammenliknet volvo's styggeste mot VW'n peneste. Det blir for dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ja tatt litt på spissen. Men syns det fins grenser for dritt-slenging. Samme om han har byttet bil! Er vel ikke dere som fortsatt har volvo som skal kjøre passaten? 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 det skinn inntreøret er ganske vanlig. Har dette selv i min passat. Og langt fra det pensete du får! 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 det skinn inntreøret er ganske vanlig. Har dette selv i min passat. Og langt fra det pensete du får! Men det i 240'n er det styggeste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hehe ja det kan stemme. 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 det skinn inntreøret er ganske vanlig. Har dette selv i min passat. Og langt fra det pensete du får! Bildene er fra min bil. Er vel ikke ganske vanlig med dette interiøret i Passat? Hvilke modeller da isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 HAHA.... håper ikke dere krangler om volvo eller vw er best/penest biler... vw vinner på alle punkter;) fin bil du har fått deg Gromit.. gratulerer med ungen også:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 HAHA.... håper ikke dere krangler om volvo eller vw er best/penest biler... vw vinner på alle punkter;) fin bil du har fått deg Gromit.. gratulerer med ungen også:) stfu!enkelt og greit...! Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg