Vault Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hehe:P morsomt å lese egentlig:P hoff :hammer alle har en egne smak.. volvofrelste er vel sikkert mest lojal til volvo å motsatt ,skal ikke anklage noen men det kan vel være noen som krangler bare fordi de selv eier volvo :rolleyes: For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Bildene er fra min bil. Er vel ikke ganske vanlig med dette interiøret i Passat? Hvilke modeller da isåfall? Har det selv i min passat g60 Ganske vanlig i g60 hvertfall. Ligger mange med skinn på autodb 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Volvoforum = Volvobilder, ikke vag... Og nå som han har dratt fra oss så kan vi gjerne legge saken på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Volvoforum = Volvobilder, ikke vag...Og nå som han har dratt fra oss så kan vi gjerne legge saken på hylla. stemmer stemmer...:) Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 btw. Var ikke jeg som var barnslig og starta den diskusjonen. :iconsm 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Aldri kost meg mer med så bra lesestoff noengang :) latterlig.. Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hahahahahaha :D *hikste* Gutta i denne tråden bekrefter alt av stygge rykter på 240-fanatikere. Så utrolig bra! :D Tenk å si at setene er bedre i en gammel nedhora 240 fra tidlig 80-tall, enn i en moderne, tysk, kvalitetsbil?! Og at man får VONDT i ryggen av å kjøre i TYVE minutter i en moderne Passat?! *ler* :D Ryggene til 240eiere må være meget, meget spesiellt konstruert. Er ikke spesielt begeistra for Passaten, jeg hadde heller valgt A4, men gud så morsom denne tråden var og dere som sa 240-setene er bedre: Idioter! :D Og før dere begynner med å rive kjeft om Opel, la meg gjenta poenget, IDIOTER! :D - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Dette er uhørt! :D Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Rakke ned på opel?kor skal vi begynt da? opel suge no so faen 20 år med mareritt sa en tidligare opel mekanikar,å opel vs volvo det seie seg sjølv !!trenge ikkje å forklare kor lavt opelen synker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hahahahahaha :D *hikste* Gutta i denne tråden bekrefter alt av stygge rykter på 240-fanatikere. Så utrolig bra! :D Tenk å si at setene er bedre i en gammel nedhora 240 fra tidlig 80-tall, enn i en moderne, tysk, kvalitetsbil?! Og at man får VONDT i ryggen av å kjøre i TYVE minutter i en moderne Passat?! *ler* :D Ryggene til 240eiere må være meget, meget spesiellt konstruert. Er ikke spesielt begeistra for Passaten, jeg hadde heller valgt A4, men gud så morsom denne tråden var og dere som sa 240-setene er bedre: Idioter! :D Og før dere begynner med å rive kjeft om Opel, la meg gjenta poenget, IDIOTER! :D nu va du smart! fan ikke rart du kjører opel..du som er SÅ smart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Smart? Er ikke _JEG_ som har sagt at gamle 240seter er bedre enn de i en "ny" Passat :D Eller at 20 minutters kjøreturer i VW-produkter gir grunnlag for kiropraktortime :D - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Sånn...da var vi lei denne tråden også. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg