Gå til innhold

Takk for meg folkens

Ranger emnet

Gromit

Anbefalte innlegg

hehe:P morsomt å lese egentlig:P hoff :hammer

alle har en egne smak.. volvofrelste er vel sikkert mest lojal til volvo å motsatt ,skal ikke anklage noen men det kan vel være noen som krangler bare fordi de selv eier volvo :rolleyes:

For å unngå kollisjon kjørte jeg på den andre bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 months later...

hahahahahaha :D *hikste*

Gutta i denne tråden bekrefter alt av stygge rykter på 240-fanatikere. Så utrolig bra! :D Tenk å si at setene er bedre i en gammel nedhora 240 fra tidlig 80-tall, enn i en moderne, tysk, kvalitetsbil?! Og at man får VONDT i ryggen av å kjøre i TYVE minutter i en moderne Passat?! *ler* :D

Ryggene til 240eiere må være meget, meget spesiellt konstruert.

Er ikke spesielt begeistra for Passaten, jeg hadde heller valgt A4, men gud så morsom denne tråden var og dere som sa 240-setene er bedre: Idioter! :D

Og før dere begynner med å rive kjeft om Opel, la meg gjenta poenget, IDIOTER! :D

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahaha :D *hikste*

Gutta i denne tråden bekrefter alt av stygge rykter på 240-fanatikere. Så utrolig bra! :D Tenk å si at setene er bedre i en gammel nedhora 240 fra tidlig 80-tall, enn i en moderne, tysk, kvalitetsbil?! Og at man får VONDT i ryggen av å kjøre i TYVE minutter i en moderne Passat?! *ler* :D

Ryggene til 240eiere må være meget, meget spesiellt konstruert.

Er ikke spesielt begeistra for Passaten, jeg hadde heller valgt A4, men gud så morsom denne tråden var og dere som sa 240-setene er bedre: Idioter! :D

Og før dere begynner med å rive kjeft om Opel, la meg gjenta poenget, IDIOTER! :D

nu va du smart! fan ikke rart du kjører opel..du som er SÅ smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår