Gå til innhold

Orginal Cruice Control til 240?

Ranger emnet

nnnneh

Anbefalte innlegg

På 90-modellene så sitter servomotoren på selve gasspedalen, såvidt jeg vet. Men eldre system kan sikkert brukes også.

viss det ble forandret på 90 modellene og utover så regner jeg med det er bedre og da vil jeg ha det. tenkte å spør på pris på volvo. tror det er snakk om en 2-3000kr for et komplett sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg få presentere den Inteligente Cruis Controll :)

Standar bryter (eller?)

ein.JPG

Her er "servoen" som justerer gass pådraget

tooo.JPG

Den ytterste wiren går til "servoen" (Min må dra veldig langt før ytter hjulet hekter i innerste hjulet, dette må da være feil :confused: )

treee.JPG

Hjernen som styrer hele greia

4ire.JPG

Og ikke minst tilbehøret :D ;) cheers (klistermerke;))

fem5.JPG

Dette var da den "gode" typen av CC til 240 og andre.

Håper jeg får min til å fungere snarest alacocaina

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med går fra 86 og oppver ?

Det står "86-" på det som er med av bruks/monteringsanvisninger + delene i esken hvilket etter min hjerne betyr 1986 og nyere. Hadde det stått "-86" hadde det vært til og med. 86.

Får ikke lagt ut bilder før fredag fordi jeg glemte kameraet igjen i bilen i garasjen anger2 knock :mad: :mad:

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bilder av cruicekontrollen jeg har i eske. Tenker det er den nye typen gitt.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

Den ser litt anneledes en min sin, jeg har ikke den svarte kuppelen.. :/

Står der noe om feil søking i manualen din ? .. får ikke min til å funke anger2

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ok. har ikke kikket i manualen jeg. Har bare sjekket at den er komplet med den pakk-lista som fulgte med, og det er den. kan sjekke om det står noe om feilsøking på søndag tenker jeg. -Det er bare å komme med bud på den cruice-kontrollen, send bud via PM.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider